  • 31. Data: 2009-11-18 17:03:14
    Temat: Re: Międzyfazowe w USA
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...eu>

    Órzytkownik "Tornad" napisał:
> [...]
    > stopniu ponadprzecietnym i potrafi udzielic wartosciowych informacji. Wiec
    > wzorem roznych oszolomow, ktorzy tylko zasmiecaja te grupe, swoimi
    > ekspierdzkimi uwagami starasz sie kazdemu jakas chocby latke przypiac czy
    > zdyskredytowac jego informacje. Czasem juz nie rozumiem osso tu chodzi.
    > Jak sie tylko odezwalem to juz mnie taki jeden zwyzywal; wloczy sie za mne
    > wszedzie jak menda. Potem drugi, ktory w d.. byl i gowno widzial ale to mu
    > nie
    > przeszkadza macic i wprowadzac porzadnych ludzi w blad.

    bo wiesz, u nas to głuwnie przygłupiaste czpiony są, na grupach też ich cała
    masa, nic taki nie umie, nic nie rozumie, ma masę papierkuf za znajomości, i
    coś tam skończył bo mu kazali i ta nasza mentalność nieroba nieudacznika,
    czyli skoro ja nic nie umiem to niemożliwe żeby ktoś umiał i jeszcze znał
    się na całej masie tematów, więc spokojnie, daruj sobie tych idiotów, oni tu
    są bo im za to płacą, robią to co im sowiecka władza karze, a ty jesteś dla
    nich "element niebezpieczny" co może obalić ich mity dla ludu, a to
    niebezpieczne:O)

  • 32. Data: 2009-11-18 17:11:04
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-18 15:58:16 +0100, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > Podejście w USA jest przede wszystkim PRAKTYCZNE.

    I dlatego piszą żeby nie wkładać kota do mikrofalówki, ani dziecka do
    pralki...? Bardzo praktycznie ;)

    --
    DJ

  • 33. Data: 2009-11-18 17:15:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Papa Smurpfs" <P...@z...eu> napisał w wiadomości
> [...]

    > nieudacznika, czyli skoro ja nic nie umiem to niemożliwe żeby ktoś umiał i

    Ojacie ale samokrytyka. BTW wracaj do klopa - PLONK

  • 34. Data: 2009-11-18 17:28:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > I dlatego piszą żeby nie wkładać kota do mikrofalówki, ani dziecka do
    > pralki...? Bardzo praktycznie ;)

    Co w tym niepraktycznego widzisz?
    To ostrzeżenie jest tam aby chronić producenta przed sprawą sądową.
    Bardzo praktyczne ostrzeżenie. Podobnie jak na kubku styropianowym
    do kawy ostrzeżenie że "kawa może być bardzo gorąca".

  • 35. Data: 2009-11-18 17:28:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Małych się teraz nie buduje? A podobno kryzys...

    Małych się ostatnio nie buduje... przynajmniej w mojej okolicy.

  • 36. Data: 2009-11-18 17:31:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tornad" <t...@o...net> wrote in message

    > "On" ma nowy dom. Ma 9 lat. No, moze domek. Wiekszego nie budowalem ze
    > wzgledu na podatki; tu za dom placi sie do 20 tys. dolarow rocznie i za
    > przylacze 200 A, tez wiecej sie placi niz za 100. A po jasna cholere mi
    > 200 A.

    Nie tłumacz się dlaczego masz mały domek bo to nas nie obchodzi...
    Napisałem że większe domy mają przyłącze 200A aby uzupełnić Twoją
    wypowiedź a nie aby Ci jakieś błędy poprawiać.

    Wyluzuj bo Ci żyłka pęknie...

  • 37. Data: 2009-11-18 17:44:49
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-18 18:28:18 +0100, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Co w tym niepraktycznego widzisz?

    Zastępowanie ostrzeżeniami własnego rozumu.

    > To ostrzeżenie jest tam aby chronić producenta przed sprawą sądową.

    A ja to wiem, po co ono tam jest. Bo to taka ciekawa kraj... chyba poza
    się nie stosuje takich ostrzeżeń?

    > Bardzo praktyczne ostrzeżenie. Podobnie jak na kubku styropianowym
    > do kawy ostrzeżenie że "kawa może być bardzo gorąca".

    A nie piszą że kawa jest brudna i uszkadza odzież? ;) W sumie można się
    procesować że kawa producenta XZY uszkodziła mi garnitur za $10k.

    --
    DJ

  • 38. Data: 2009-11-18 17:55:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    DJ napisał:

    > A nie piszą że kawa jest brudna i uszkadza odzież? ;) W sumie można
    > się procesować że kawa producenta XZY uszkodziła mi garnitur za $10k.

    Chyba żeby producent garnituru zamieścił ostrzeżenie, że wyrób może
    zostać uszkodzony przez kawę.

    --
    Jarek

  • 39. Data: 2009-11-18 19:00:28
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-18 18:55:07 +0100, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=
    <j...@l...waw.pl> said:

    > Chyba żeby producent garnituru zamieścił ostrzeżenie, że wyrób może
    > zostać uszkodzony przez kawę.

    A... to jeśli może, to inna sprawa. Może też zostać uszkodzony przez
    ptasią kupę, i zęby kota.

    --
    DJ

  • 40. Data: 2009-11-18 19:31:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    DJ napisał:

    > A... to jeśli może, to inna sprawa. Może też zostać uszkodzony przez
    > ptasią kupę, i zęby kota.

    W pierwszym przypadku po odszkodowanie za ewentualny brak tabliczek
    ostrzegawczych należy udać się do urzędnika magistratu odpowiedzialnego
    za awifaunę miejską, a w drugim do kota.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, panie oberlejtnant, że nie mam żadnych rozkazów
    co do tego kota.