  • 21. Data: 2009-11-18 14:58:16
    Temat: Re: Międzyfazowe w USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert_J" <r...@w...pl> wrote in message
    news:he0fj6$6fu$1@inews.gazeta.pl...

    > Stany to w ogóle dziwny kraj ;-). Ja osobiście uważam go wręcz za
    > poroniony....

    Podejście w USA jest przede wszystkim PRAKTYCZNE.
    Pisanie skomplikowanych instrukcji pokrywających
    wszystkie możliwe i nieprzewidywalne kombinacje
    byłoby niepraktyczną komplikacją.

  • 22. Data: 2009-11-18 14:59:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Gałka" <p...@C...pl> wrote in message

    > Wychodzi, że moc urządzenia interesuje tylko jednego na milion.
    > No, no, do czego to w tej Ameryce doszło ;-)
    > Myślę, że w Polsce jest jednak więcej jak 40 osób które chcą wiedzieć jaka
    > jest moc kupowanego urządzenia i należy się z tego cieszyć.

    Jestem pewny na 100% że moc urządzenia jest tam podana.
    Będzie tam nalepka wymagana przez UL. On jej po prostu nie znalazł.

  • 23. Data: 2009-11-18 14:59:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    > wiadomości news:4b03bd90$1@news.home.net.pl...

    > Niewiele energooszczednych zrodel swiatla uzywaja, oraz jak wielu grzeje
    > pradem to chyba rzeczywiscie maja to w dupie.

    Prąd jest tani i ekologiczny :-)

  • 24. Data: 2009-11-18 15:01:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl>
    >
    > Podobnie mieli z samochodami. Nie ma silnikow mniejszych niz 150KM przy
    > federalnym ograniczeniu do 55mph,
    > a benzyna kosztuje tyle ze nikogo nie interesowalo spalanie.
    >
    > To ostatnie sie zmienilo :-)

    O jakim to federalnym ograniczeniu do 55mph piszesz skoro
    wiele stanów zachodnich ma na drogach limity rzędu 70 i 75mph?
    To samo Indiana.

    > Ale po co im wiedziec ? Kupujesz urzadzenie do uzytku domowego,
    > to podlaczasz do gniazdka i uzywasz :-)

    Na 100% jest tam nalepka UL. Nie sprzedanoby żadnego urządzenia
    elektrycznego bez takiej nalepki.

  • 25. Data: 2009-11-18 15:03:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gary" <g...@c...pl> wrote in message

    > Zużywacie dużo miedzi w tych Stanach :)

    On musi mieć mały/stary dom. Nowobudowane mają wszystkie 200A.

  • 26. Data: 2009-11-18 15:14:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Prąd jest tani i ekologiczny :-)

    A potem taki Al Gore poucza swiat i dostaje Nobla za slajd szoł.

  • 27. Data: 2009-11-18 15:39:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > A potem taki Al Gore poucza swiat i dostaje Nobla za slajd szoł.

    ... samemu do tego żyjąc w pałacu z 20 pokojami :-)

  • 28. Data: 2009-11-18 16:09:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > On musi mieć mały/stary dom. Nowobudowane mają wszystkie 200A.

    Małych się teraz nie buduje? A podobno kryzys...

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2009-11-18 16:20:39
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > "gary" <g...@c...pl> wrote in message

    > On musi mieć mały/stary dom. Nowobudowane mają wszystkie 200A.

    "On" ma nowy dom. Ma 9 lat. No, moze domek. Wiekszego nie budowalem ze
    wzgledu na podatki; tu za dom placi sie do 20 tys. dolarow rocznie i za
    przylacze 200 A, tez wiecej sie placi niz za 100. A po jasna cholere mi 200 A.
    Zatem nie szastaj pewnikami; ja tu siedze 20 lat juz bedzie i nie mam zadnego
    interesu aby Pytajnikowi czy Czytelnikom, wciskac kit.
    A Tobie sie w glowie nie miesci, ze ktos moze sie na wielu rzeczach znac w
    stopniu ponadprzecietnym i potrafi udzielic wartosciowych informacji. Wiec
    wzorem roznych oszolomow, ktorzy tylko zasmiecaja te grupe, swoimi
    ekspierdzkimi uwagami starasz sie kazdemu jakas chocby latke przypiac czy
    zdyskredytowac jego informacje. Czasem juz nie rozumiem osso tu chodzi.
    Jak sie tylko odezwalem to juz mnie taki jeden zwyzywal; wloczy sie za mne
    wszedzie jak menda. Potem drugi, ktory w d.. byl i gowno widzial ale to mu nie
    przeszkadza macic i wprowadzac porzadnych ludzi w blad.

    Pzdr. Tornad

  • 30. Data: 2009-11-18 16:50:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości

    > A Tobie sie w glowie nie miesci, ze ktos moze sie na wielu rzeczach znac w
    > stopniu ponadprzecietnym i potrafi udzielic wartosciowych informacji.

    Pisz nam dlugo i szczesliwe, bedziem spijac mundrosci z Twej klawiajtury
    plynence.

> [...]
    > nie
    > przeszkadza macic i wprowadzac porzadnych ludzi w blad.

    Wlasnie, wlasnie - straszne buce, a mogliby sie tak duzo nałuczyc.