    Subject: Re: Microcar dla emeryta
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 30 Dec 2019 17:03:33 +0100

    > Ostatnio w telewizorze pokazywali malucha przerobionego na prąd za 25 tys.
    > zł. Jak dorzucisz jeszcze dychę to ci przerobią. Może to będzie początek
    > pięknej fabryki elektryków w Polsce? Gates zaczynał w garażu :)

    Aby był to czterokołowiec lekki (chyba tak się to nazywa)
    Musi mieć 350kg wagi i 0,4 KM i 0,5 litra pojemności.

    Po wprowadzeniu unijnych przepisów odchudzanie cinqueczento czy smarta
    już się nie uda. W dodatku niektóre modele 7KM też się nie łapią. Trzeba
    dobrze sprawdzać

    Elektryk? nie sądzę. Waga. Maluch sam chyba waży 700kg

    Wiem że to trochę debilizm ale muszę coś takiego znaleźć za 10-12 tys. ;-)