  • Data: 2019-12-31 17:00:33
    Temat: Re: Microcar dla emeryta
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-12-30 17:03, z wrote:

    > Aby był to czterokołowiec lekki (chyba tak się to nazywa)
    > Musi mieć 350kg wagi i 0,4 KM i 0,5 litra pojemności.

    Chciałeś microcar. Czterokołowiec lekki to konkretniejsza kategoria.

    > Po wprowadzeniu unijnych przepisów odchudzanie cinqueczento czy smarta
    > już się nie uda. W dodatku niektóre modele 7KM też się nie łapią. Trzeba
    > dobrze sprawdzać

    No ale po co konkretnie?

    > Elektryk? nie sądzę. Waga. Maluch sam chyba waży 700kg

    700 to raczej nie, ale 600 już może tak. Elektryczne Twizy waży 500kg.
    Ale trzeba je gdzieś ładować. Ze zwykłego gniazdka najlepiej.

    > Wiem że to trochę debilizm ale muszę coś takiego znaleźć za 10-12 tys. ;-)

    Elektryka z akumulatorem za tyle nie kupisz ale coś co smrodzi pewnie
    bez problemu.