  • Data: 2013-01-23 22:03:06
    Temat: Re: Miasto hazardu
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, January 23, 2013 2:43:45 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Ale to jest film dok�adnie o tobie :)

    O takich jak ty, jankach muzykantach tez sa filmy
    http://www.youtube.com/watch?v=agnhyzQozWc
    jest nawet film, w ktorym doslownie, chuja czyli penisa,
    nazywa sie jankiem muzykantem.
    Jako znawca polskiej kinematografii, chyba nie masz
    problemu z ta wiedza.
    Jesli jednak mialbys z tym problem, to polecam ci obejrzec
    "Czeka na nas świat"
    Prawdziwe dzielo sztuki, jak kazdy jeden film,
    wspolczesnej sztuki filmowej w bolandii.
    Zacznij od pierwszego odcinka
    https://www.youtube.com/watch?v=aXyGNAlMC38
    Z wygladu nie odbiegasz za daleko od tych wspanialych aktorow.

    Swietne sa te polskie filmy o takich lachudrach w kraju i na emigracji.
    Dobry jest tez jeden z glosnych ostatnich hitow, "Poklosie".
    Nastepny film polskiej produkcji powinien byc o szmalcownikach,
    tez w wykonaniu wspanialcych polskich aktorow.
    Tylko szmalcownicy powinni byc pokazani na emigracji,
    zeby lemingi mogly zachwycac sie dzielem.
    Tak trzymac chlopcy, mozecie byc dumni.

    Slon