  • Data: 2011-02-26 10:07:39
    Temat: Re: Mialem racje
    Od: "Marek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sluchaj maniaku...
    >
    > czy mozesz sie odczepic ode mnie?
    >
    > czy musze w koncu podjac jakies powazniejsze kroki niz tylko ignorowanie.
    >
    > twoje zachowanie podpada pod nekanie i moze byc karane nie tylko w Polsce
    > ale takze tam gdzie obecnie mieszkasz.
    >
    > Zadam zaprzestania procederu nekania mnie swoimi postami.

    Rozumiem, ze wkurza Cie, gdy ta postac wywleka twoje posty na innych
    grupach, ale mam taka goraca prosbe, zreszta do wszystkich - ignorowac, nie
    odpowiadac, nie dawac punktu zaczepienia. Sam za kazdym razem, gdy on cos
    znowu napisze, zmagam sie, by nie pokazac jaki jest biedny i staram sie
    powstrzymac.
    Jeszcze raz prosze wszystkich - jemu zalezy na zwróceniu na siebie uwagi,
    jesli jej nie uzyska - zgnie w sposób naturalny (nie wiem, czy
    zauwazyliscie, ze juz sam odpowiada na swoje posty...)

    Pozdrawiam,
    Marek