  • 41. Data: 2011-06-26 21:32:03
    Temat: Re: Miał być weekend bez ofiar
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 21:18, DoQ pisze:

    > Oni wiedzą jak jeździć po prostu :) To ci lepsi i bardziej ogarnięci ;>

    LOL - biorąc po uwagę grupowe "definicje" to i owszem. Ciekawe tylko
    czemu 9? procent tego nie robi?

  • 42. Data: 2011-06-26 21:32:17
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-26 15:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Swoją drogą, to gdzie na PMS jest te 10% kierowców którzy nie twierdzą
    > że jeżdżą lepiej niż inni.

    Np ja. A bo co?

    Shrek.

  • 43. Data: 2011-06-26 22:39:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 21:24:53 +0200, MarcinJM wrote:
    >Naiwnoscia jest osad, jakoby niedrozne arterie, bedace w medycynie
    >powodem zatorow i zawalow w drogownictwie mialyby powodowac jakies inne
    >skutki.

    Ty wytrzezwiales ?
    Niedrozna arteria w medycynie powoduje zawal, a niedrozna arteria w
    komunikacji powoduje zator. A w zatorze zasadniczo nikt nie ginie.

    J.

  • 44. Data: 2011-06-26 22:51:25
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Marcin Kiciński napisal:

    > Co chcesz od tych barierek? Zawsze piękne i błyszczące, jak nowe,
    > jakby ich upływ czasu w ogóle nie dotyczył ;)

    Nie jak nowe, tylko zawsze nowe. No, może co tydzień - czasem dwa - nowe ;).

    --
    dremka

  • 45. Data: 2011-06-26 23:09:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Trafna uwaga - zresztą od lat piszę, że to "bydło" to dość konkretna
    > grupa kierowców o dość konkretnych rejestracjach. Inni sporadycznie się
    > tak zachowują.

    Ja tam widzę zupełnie inne proporcje, wystarczy że spadnie deszcz, to
    jakieś pipy blokują ruch jadąc 30-40 km/h.

  • 46. Data: 2011-06-26 23:15:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 23:09, to pisze:

    > Ja tam widzę zupełnie inne proporcje, wystarczy że spadnie deszcz, to
    > jakieś pipy blokują ruch jadąc 30-40 km/h.

    Równocześnie rosną zyski w branży blacharsko-lakierniczej, bo cioty co
    zapominają że spadł deszcz lubią wyprofilować kufry pipom jadącym 30-40km/h.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 47. Data: 2011-06-26 23:20:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Równocześnie rosną zyski w branży blacharsko-lakierniczej, bo cioty co
    > zapominają że spadł deszcz lubią wyprofilować kufry pipom jadącym
    > 30-40km/h.

    Taaak, trzy pasy, zero zakrętów, rzeczywiście w deszczu ciężko
    bezpiecznie rozwinąć więcej niż 30 km/h.

  • 48. Data: 2011-06-26 23:21:23
    Temat: Re: Mia? byae weekend bez ofiar
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-26 22:39, J.F. pisze:

    > Ty wytrzezwiales ?
    > Niedrozna arteria w medycynie powoduje zawal, a niedrozna arteria w
    > komunikacji powoduje zator. A w zatorze zasadniczo nikt nie ginie.

    No tylko ktoś z wkurwienia na zawał zejdzie :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 49. Data: 2011-06-26 23:22:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Niedrozna arteria w medycynie powoduje zawal, a niedrozna arteria w
    > komunikacji powoduje zator. A w zatorze zasadniczo nikt nie ginie.

    Ale ginie zaraz za, kiedy trzeba nadgonić.

  • 50. Data: 2011-06-26 23:34:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 23:20, to pisze:

    > Taaak, trzy pasy, zero zakrętów, rzeczywiście w deszczu ciężko
    > bezpiecznie rozwinąć więcej niż 30 km/h.

    Jeszcze 3 posty i będzie 15km/h :)
    Nie wiem gdzie jeździsz ale tu gdzie ja jeżdżę, jeździ się zdecydowanie
    szybciej niż 40 w deszczu.

    Pozdrawiam
    Paweł