  • 91. Data: 2010-04-02 00:54:09
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Bo to także są ludzie, chyba wystarczy nie?

    Konkretnych ludzi mogę szanować (i szanuję), formacji jako takiej nie.

    Czasami można trafić na normalnego...

    --
    cokolwiek

  • 92. Data: 2010-04-02 01:58:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > ok cacy ale oni nie dostana wiecej jak zbiora wiecej mandatow - to
    > powinno sie moim zdaniem zmienic. tak wiem ze strzeklam sobie w stope
    > na pms mowiac takie rzeczy. Jakby dostawali kase za mandaty w 100% to
    > policja byla by dobrze wyposazona a z wypadkami byloby tak jak
    > wczechach jak nalozyli drakonskie karuy za wykroczenia.

    alez wlasnie dostaja wiecej.
    Od czasu, kiedy zaczeła sie na drogach totalna lapanka, dostali np. mnóstwo
    nowych, nieoznakowany radiowozów.
    Dostali je m.in wlasnie dlatego, ze potrafili pokazac, jak *skuteczne* były
    te, ktore juz mieli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 93. Data: 2010-04-02 01:58:26
    Temat: Re: Mi?kowe pułapki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A to z jakiego tytulu ? Wplyw z mandatow ?

    moze koszty leczenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 94. Data: 2010-04-02 01:58:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > nie uwierzysz..... niektorzy czuja powolanie bo sa idealistami
    > ida tam bo chca cos dobrego zrobic.

    oczywiscie, ze uwierze.
    Podarzanie za swoimi ideałmi to rzecz dajaca wielka satysfakcje.
    Ergo - moze maja lepiej, niz ci, co gonia tylko za pieniadzem.
    Jak to w zyciu - trzeba wybierac, przewaznie nie mozna miec wszystkiego.

    > czesc idzie bo majac dobra kondycje fizyczna wydaje sie ta praca
    > ciekzwsza niz agencja ochrony czy bramkarz

    no i? To tak jak kazdy inny - wybiera to, w czym czuje sie mocny.

    > zalezy ale na pustej dwupasmowce przy 100/70 to do burakow
    > przy 130/70 to do dobrych policjantow

    ja pytałem o 100/70 wiec wtracanie o 130 to juz manipulacja.

    > troche idealizmu jesli chodzi o policje siedzi we mnie.
    > scyzoryk sie otwiera mi jak widze chwdp (przepraszam... jak widze hwdp
    > - otweera sie drugi).

    mnie tez sie otweira scyzoryk.
    Ale otwierał mi sie tez czasami dzieki kontaktom z panami niebieskimi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 95. Data: 2010-04-02 01:58:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Rząd nie chce ich utrzymywać chociaż są mu potrzebni, bo zawsze można
    > spacyfikować niezadowolonych. Mają więc na siebie zarabiać. To co
    > "zarobią" przyjdzie do nich okrężną drogą.

    janse jest, ze tak to działa.
    Ja polemizowałem z faktem, ze to jest normalne i ze tak z zalozenia ma byc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 96. Data: 2010-04-02 06:54:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał Gut wrote:

    > nie uwierzysz..... niektorzy czuja powolanie bo sa idealistami ida tam
    > bo chca cos dobrego zrobic.

    Tak, to pewnie 1%.

    > czesc idzie bo majac dobra kondycje fizyczna wydaje sie ta praca
    > ciekzwsza niz agencja ochrony czy bramkarz

    To pewnie 99%, razem z tymi, który poszli do policji zupełnie
    bezrefleksyjnie, z przypadku.

    > troche idealizmu jesli chodzi o policje siedzi we mnie. scyzoryk sie
    > otwiera mi jak widze chwdp (przepraszam... jak widze hwdp - otweera sie
    > drugi).

    Ja tego nie popieram, ale trochę rozumiem, mnie w czasach studiów nieraz
    zatrzymywali na ulicy i zawracali głowę bez żadnego powodu, wyłącznie za
    wygląd.

    > i tym bardziej ich szanuje - wiem ze nadstawiaja akrku. a ze nie
    > wszystko idzie cudownie i idealnie (kradziez w moim sklepie i wandalizm
    > byly umorzone).....

    Tych, co nadstawiają karku też oczywiście szanuje, ale to jest
    przytłaczająca mniejszość. Ci, których widzę na co dzień, nie robią nic
    pożytecznego tylko psują ludziom krew w ten czy inny sposób.

    --
    cokolwiek

  • 97. Data: 2010-04-02 06:58:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > a kogo? chyba nie zlodziei nawracajacych sie cudownie?
    > auta nadal gina ale glownie na czesci.
    >
    > rozbijanie duzych dziupli poprawilo statystyki

    w 70% ze względu na ceny aut.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 98. Data: 2010-04-02 07:15:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Budzik wrote:

    > w 70% ze względu na ceny aut.

    A 25% to pewnie ta centralna baza pojazdów (nie wiem jak to się dokładnie
    nazywa). Trzeba się teraz męczyć z "legalizowaniem" auta to ta zabawa
    przestała się opłacać, ale trudno tą zasługę przypisać policji.

    --
    cokolwiek

  • 99. Data: 2010-04-02 08:26:33
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Ciekawe hobby, to raz. A po drugie od tego są odpowiednie służby opłacane
    > z budżetu.

    Ale może im nie przeszkadza, a Tobie...

    Artur(m)

  • 100. Data: 2010-04-02 08:35:58
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Tu chodzi o to, że policja nie zajmuje się w moim przekonaniu tym czym
    > powinna tylko pierdołami.

    Uważam ze powinni zajmować się i pierdołami i sprawami poważnymi.
    Ja uważam dodatkowo, że bardziej powinna zajmować sie pierdołami
    bo jeżeli zlekcewarzy się kradzież "na rybę za 5 złoty" to spróbuje za 100,
    1000,...

    > Bardzo rzadko widać, żeby ścigali kogoś kto
    > zapieprza 150-200 km/h przez miasto, niebezpiecznie wyprzedza i robi inne
    > dziwne rzeczy, natomiast na durnych ograniczeniach przy niemal zerowym
    > ruchu widać ich bez przerwy.

    Wiesz to dokładnie bo pewnie jesteś analitykiem (obserwatorem) ruchu
    drogowego.
    Ja wręcz słucham opini, że nie powinni ścigać bo powodują wzrost zagrożenia.
    Więc nie wiem ścigają "ścigantów", czy nie?

    Artur(m)