  • 81. Data: 2010-04-01 20:46:00
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    marecki pisze:
    (...)
    > Na pewno zasluga policji. Szybie (jedynie kilka lat) i skuteczne dzialanie.

    W sporej części jak najbardziej. Myślisz, ze taki rzeczy można załatwić
    raz i szybko? Powalcz sobie z takim bandytyzmem, wandalizmem,
    narkotykami itd., to zobaczysz ile lat trwa i jakie są możliwości
    walki z takim towarzystwem.

    > Przez kilka lat to wandalom moglo sie spokojnie znudzic...

    Jasne, sami sobie poszli.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 82. Data: 2010-04-01 21:29:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > oczywiście że nie, bo pierwszy raz się ktoś oparł :) a poza tym jeśli
    > prośba nie pomaga to co można innego zrobić?

    Można "przesunąć", nie trzeba od razu bić. ;)

    --
    cokolwiek

  • 83. Data: 2010-04-01 21:39:44
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Jadę sobie ostatnio w standardowych, miśkowych okolicznościach, czyli
    > trzy pasy, mały ruch i nonsensowne ograniczenie do 50. Z daleka widzę
    > radiowóz z włączonymi światłami mijania, stojący prostopadle do drogi,
    > miśki siedzą sobie w środku i chyba nic nie robią. Dziwne, myślę sobie.
    > Auta przede mną nie przyspieszają, więc jadę sobie spokojnie za nimi. I
    > słusznie, bo kilometr dalej stoi w krzakach "właściwy" radiowóz, już
    > nieoświetlony.

    Koniec miesiąca i koniec kwartału. Normalne, że targety wyrabiają ;)

  • 84. Data: 2010-04-01 21:42:03
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale sami mogliby szanowac prawo, na ktorego strazy stoja? Czy to zbyt
    > trudne?
    > Jakby ci zaproponowano jedno piwo za kazdy jadacy prawidlowo radiowoz, to
    > recze, ze skonalbys z pragnienia.

    Jechałem ze 20 km. za przepisowo jadącą nieoznakowaną Vectrą w poniedziałek,
    zresztą opisałem kilka wątków poniżej. Bałem się, że zasnę ;)

  • 85. Data: 2010-04-01 23:14:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Z tego co tutaj na grupie wypisuje część osób wynika, że wynik powinien
    > być odwrotny :)
    Bo tutaj są praktycy, a nie teoretycy 8-)
    --
    Krzysiek

  • 86. Data: 2010-04-01 23:32:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur\(m\) wrote:

    > Przypominasz mi przedstawicieli PiSu którzy naśmiewali się że "są
    > prześladowani za rybę", którą kupili za ukradzione państwu pieniądze
    > Śmiali się. "Ścigać kogoś za kradzież 5zł (chyba tyle)", "Jak to, to
    > było tylko 5zł. O co chodzi"

    Tu chodzi o to, że policja nie zajmuje się w moim przekonaniu tym czym
    powinna tylko pierdołami. Bardzo rzadko widać, żeby ścigali kogoś kto
    zapieprza 150-200 km/h przez miasto, niebezpiecznie wyprzedza i robi inne
    dziwne rzeczy, natomiast na durnych ograniczeniach przy niemal zerowym
    ruchu widać ich bez przerwy.

    --
    cokolwiek

  • 87. Data: 2010-04-01 23:37:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Policja jest finansowana z budżetu, jeśli jeszcze nie zauważyłeś.

    Zauważyłem, właśnie o tym piszę.

    --
    cokolwiek

  • 88. Data: 2010-04-01 23:44:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Widzisz, ja podejrzewam, że jak zwykle jest to kwestia podejścia do
    > zagadnienia. W Czechach bardzo zaostrzono konsekwencje łamania przepisów
    > i to dobrze - przecież w wielu krajach 'zachodnich' jest podobnie.
    > Budżet (zasilany również z mandatów) bardzo dużo zyskał na tych
    > rozwiązaniach - nie wprost na wpływach z mandatów (które oczywiście też
    > istnieją), ale z racji obsłużenia kosztów związanych z konsekwencjami
    > ruchu drogowego. Mało tego, choć wielu osobom to nie w smak, to
    > mieszkańcy to akceptują, ponieważ to ich władza i działa na ich korzyść.

    Jak zwykle manipulujesz próbując "udowodnić" swoje durne tezy. W krajach
    zachodnich NAJPIERW wybudowano sieć autostrad i obwodnic, a dopiero POTEM
    zaostrzono przepisy. W Czechach podobnie, to mały kraj, więc szybkie
    zrobienie autostrad było stosunkowo łatwym zadaniem.

    > W Polsce oczywiście każde rozwiązanie to napad na wolność i okradanie
    > obywatela przez władzę.

    Bo u nas podchodzi się do tego jak zwykle od dupy strony. Autostrad,
    obwodnic, jak nie było tak nadal praktycznie nie ma, za to stawia się
    setki radarów i "uspokaja" ruchu na i tak powolnych drogach krajowych.
    Totalne odmóżdżenie i karykatura zachodnich rozwiązań.

    > Zaufanie do policji deklaruje 60-70% społeczeństwa, brak
    > zaufania 20-30%. Fakt, wartości te są niższe niż np. we Francji,
    > Niemczech, ale nadal poziom ten wskazuje, że Policja jest akceptowana i
    > mniejszość ma z nią problemy:
    > http://www.policja.pl/portal/
    pol/1/52303/71_procent_Polakow_dobrze_ocenia_prace_P
    olicji.html

    Co za durny sondaż, pomieszali TVN z policją i kościołem. Rewelacja. Tego
    typu sondaże to największe kłamstwo, wszystko zależy od tego w jaki
    sposób i kogo się pyta. Ciekawe jakby wyglądały wyniki, gdyby dodatkowo
    zapytać o liczbę osobistych kontaktów z policją w minionym roku i
    odrzucić odpowiedzi osób, które nie miały żadnego.

    --
    cokolwiek

  • 89. Data: 2010-04-02 00:25:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur\(m\) wrote:

    > Napisz wniosek do zarzadu dróg wojewódzkich lub na policję aby wyjaśnili
    > w jakim celu ustawiono ograniczenie na tej doskonałej drodze albo żeby
    > zweryfikowakli decyzję o ograniczeniu prędkości.

    Ciekawe hobby, to raz. A po drugie od tego są odpowiednie służby opłacane
    z budżetu.

    --
    cokolwiek

  • 90. Data: 2010-04-02 00:52:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał Gut wrote:

    > jesli na wszystkie pytania odpowiedziaes 'nie' to masz za co byc im
    > wdzieczny i za co miec szacunek.

    To, że dzisiaj wzeszło słońce to też zasługa policji?

    > nadstawiaja leb za gowniane pieniadze
    > zebys mogl sobie spac spokojnie.

    Nikt ich nie zmusza, a już na pewno nie ja. Po za tym mówimy o drogówce.

    > i wlasnie dlatego karzą także za male wykroczenia jak np przypoadek
    > eagla. przepisy sa zle (chocby zle ograniczenia predkosci nieadekwatne
    > do realnych warunkow). To ze lapia takze za drobne przewinienia daje
    > poczucie nieuchronnosci kary a co za tym idzie jest dobrym kagancem.

    Chyba sobie żartujesz, rozejrzyj się wokół i porównaj prędkość
    przeciętnego kierowcy z ograniczeniem w danym miejscu.

    > wiesz co by bylo jakby sie skupiali tylko na ciezkich trudnych
    > przyoadkach? wszyscy by uwazali hulaj dusza piekla nie ma, na drogach
    > zapieprzali by wszyscy w miescie 120 gdzie sie da, na dowolnym kolorze
    > sygnalizatora, niezaleznie od miejsca. do zderzen i wypadkow by nie
    > przyjezdzali bo przeciez zajmuja sie najciezszymi przypadkami.

    O tak i torowaliby sobie drogę działem jonowym.

    > jestes krytyczny bo nie chce ci sie ruszyc glowa i pomyslec. wszystko ci
    > sie wydaje takie proste prawda? ci zli niedobrzy policjanci zabieraja
    > moje dziengi ciezko zapracowane! W twoja swietosc zdecydowanie nie
    > wierze, o braku swojej tez wiem. nie ma tu osoby calkowcie bez wad, bez
    > wykroczen, bez naruszen prawa ustanowionego czy zasad
    > wspolzyciaspolecznego.

    Jestem krytyczny bo jakieś 95% działań drogówki które mogę zaobserwować
    jest totalnie nonsensownych, nastawionych wyłącznie na zbieranie kasy.

    --
    cokolwiek