  • 21. Data: 2009-07-08 09:42:16
    Temat: Re: Metzeler RoadTec Z6 - opinie
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "lesor" <p...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:h2v90p$144$1@wueska.motocykle.org...

    > Zwykle.

    Miałem w poprzednim motocyklu komplet Road 1 i w porównaniu z Z6 obecnie
    miały wiekszy opor w skladanie sie w winklach. VFR RC36 od RC46 jakos
    drastycznie we wlasciwosciach jezdnych sie nie rozni to pomijam ten aspekt.

    Na mokrym Z6 tez mnie nigdy nie zawiodly, choc przy glebokich zlozeniach
    przod mimo, ze dogrzany lubi lekko plynac. Ale nie są nerwowe zreszta tak
    jak Road dawały wyrazny sygnał zebym juz dalej nie przeginal.

    Jedna i druga oponka to raczej dlugodystansowiec do szybszej turystyki
    rekreacyjnej.

    Pozdr !
    Marcin
    RC46 FiY

  • 22. Data: 2009-07-09 08:05:56
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    lesor pisze:

    > Zwykle.

    Ja nawinąłem na razie 4 kkm z road 2CT na tylnym kole i nie mam
    najmniejszych uwag krytycznych. No i do tego po tym przebiegu nie widać
    specjalnie zużycia, co mnie bardzo cieszy :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 23. Data: 2009-07-09 10:14:21
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Don Pedro pisze:

    > Ja nawinąłem na razie 4 kkm z road 2CT na tylnym kole i nie mam
    > najmniejszych uwag krytycznych. No i do tego po tym przebiegu nie widać
    > specjalnie zużycia, co mnie bardzo cieszy :)

    Ja ok 3 tys i podobne odczucia :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 24. Data: 2009-07-09 12:04:01
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl>

    Norbi pisze:

    > Ja mialem w Fazerze Diablo Strady i po 8 kkm wygladaly jak nowe
    > i dosc dobrze mi sie na nich jezdzilo...
    >
    > Piloty byly zalozone nowki w X-ie i na razie nie bede ich zmienial :)
    > Tym bardziej ze u Zefira wytrzymuja one jakies niebotyczne juz przebiegi

    Napiszę w jednym poście: Pilot Roady 2CT, przejechane jakieś 23kkm, tył
    jeszcze ze 2kkm pociągnie, na przodzie jest jeszcze mnóstwo mięska. Raz
    złapałem uślizg przodu na rozgrzanym asfalcie przy awaryjnym hamowaniu w
    mieście. Na mokrym potrafią się uślizgnąć, ale jak złapią asfalt miękką
    mieszanką na boku to odzyskują przyczepność. Co do przyczepności w
    winklach nie mam zastrzeżeń ale ze mnie dupa nie kierowca. Reasumując -
    stosując równą wagę dla ceny, przyczepności i trwałości - idealne
    połączenie, następne opony do xx to też będą piloty roady 2ct. Przy
    jakimś bardziej sportowym sprzęcie już bym się zawahał nad czymś mniej
    trwałym ale jednak bardziej przyczepnym.

    --
    Pzdr.
    Zefir