  • 1. Data: 2009-07-06 20:43:56
    Temat: Metzeler RoadTec Z6 - opinie
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    Śmigał ktoś na tym chwilkę?

    Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo mam
    na to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na mokrym?

    --
    pozdrawiam
    Soulsick

  • 2. Data: 2009-07-07 06:47:44
    Temat: Re: Metzeler RoadTec Z6 - opinie
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Soulsick pisze:
    > Śmigał ktoś na tym chwilkę?
    >
    > Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo mam
    > na to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na mokrym?

    W xx-ie ponoc daja bardzo dobrze rade
    Ja mam zalozone Pilot road 2ct i tez jest fajnie :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2009-07-07 07:13:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Norbi pisze:

    > W xx-ie ponoc daja bardzo dobrze rade
    > Ja mam zalozone Pilot road 2ct i tez jest fajnie :)

    a mnie te piloty zaczynają wkurwiać i zaczynam coraz bardziej doceniać
    poprzednie - diablo.

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-07-07 07:24:42
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 7 Lip, 09:13, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > a mnie te piloty zaczynają wkurwiać i zaczynam coraz bardziej doceniać
    > poprzednie - diablo.

    Mogblys przyblizyc czym dokladnie Cie wkurwiaja?

    Pozdro,
    Gonzik.
    R1100R

  • 5. Data: 2009-07-07 07:30:36
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > a mnie te piloty zaczynają wkurwiać i zaczynam coraz bardziej doceniać
    > poprzednie - diablo.

    Z ktorymi "diablami" porownojesz Pilot Roada? Corsa, Strada, Rosso? To dosc
    wazne.

  • 6. Data: 2009-07-07 07:40:16
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
> [...]
    > poprzednie - diablo.

    Z ktorymi "diablami" porownojesz Pilot Roada? Corsa, Strada, Rosso? To dosc
    wazne, nieprawdaz?

    W paru przypadkach (u kolegow ) Metzelery dostawaly "bąbla",
    najprawdopodobniej efekt oplotu "zero stopni", ale to tylko moja dywagacja,
    nie chcialbym tworzyc urban legends.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-07-07 07:54:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Z ktorymi "diablami" porownojesz Pilot Roada? Corsa, Strada, Rosso? To

    prawdaż, ale ja miałem diablo diablo. nie ma na nich żadnej corsy i
    innej strady. dlatego napisałem diablo.

    > W paru przypadkach (u kolegow ) Metzelery dostawaly "bąbla",
    > najprawdopodobniej efekt oplotu "zero stopni", ale to tylko moja
    > dywagacja, nie chcialbym tworzyc urban legends.

    metzami nie jeździłem jeszcze, ale na pilotach mam większe uślizgi niż
    miałem na pirelkach. wczoraj nawet mało sie nie wyjebałem przy uślizgu
    przodu na wilgotnym, nawet nie na mokrym tylko na wilgotnym asfalcie. a
    to co lubi Mikołaj, czyli ich wcześniejsze piskowe uprzedzanie, mnie
    stresuje. wprawdzie tył mi parę razy na pirelkach odjeżdżał, ale
    kontrolowanie bardziej, a piloty robią to jakoś z większym rozmachem.
    odjeżdża i szarpie wracając. diablo łapało nazad jakoś płynniej.
    licze jedynie, że później się skończą niż pirelki, bo tak to wygląda.

    to dla gonzika, bo nie chce mi się dwa razy klikać.

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-07-07 07:56:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    I zeby bylo jasne. Pirelli i Metzeler to od jakiegos czasu ta sama firma :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2009-07-07 07:59:15
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kefir pisze:

    > W paru przypadkach (u kolegow ) Metzelery dostawaly "bąbla",
    > najprawdopodobniej efekt oplotu "zero stopni", ale to tylko moja
    > dywagacja, nie chcialbym tworzyc urban legends.

    Ja mialem w Fazerze Diablo Strady i po 8 kkm wygladaly jak nowe
    i dosc dobrze mi sie na nich jezdzilo...

    Piloty byly zalozone nowki w X-ie i na razie nie bede ich zmienial :)
    Tym bardziej ze u Zefira wytrzymuja one jakies niebotyczne juz przebiegi

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 10. Data: 2009-07-07 08:05:15
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:
    > I zeby bylo jasne. Pirelli i Metzeler to od jakiegos czasu ta sama firma :)

    I zeby nie bylo Z6 i Diablo Strady IMO roznia sie tylko napisem z boku :)

    Norbi
    BLACK XX'03