  • Data: 2010-07-28 07:36:55
    Temat: Re: Metody genetyczne a minimum funkcji
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    grup
    dyskusyjnych:1023ca2d-79e2-4609-8749-bbdb1d4190b5@f4
    2g2000yqn.googlegroups.com...
    > Ale i tak bym wolał żeby to była cena za 4 takie układy ;-)
    > Te karty za 400zł nie wiem jaką mają moc obliczeniową.

    Nie chce mi się sprawdzać, ale przetestowanie nie powinno być niemożebne
    ) - komputer do giercowania+darmowe SDK ;)

    Skoro mają ponad 100 czegoś, to chyba to jest 100 procesorów. Skoro
    taktowanie jest 900 MHz, to chyba takie jest.

    Trzecia opcja - zapytaj NVidię - jeżeli będziesz dość przebojowy, to
    przypuszczam że mogą pomóc dużo więcej, niż tylko odpisując jaka jest
    wydajność. Zwłaszcza jeżeli nie chcesz non-stop liczyć dla jakiegoś biznesu,
    lecz sprawdzić, do czego jeszcze ich produkty się nadają i tym samym pokazać
    jak CUDA przebijają konkurencję.

    slawek