-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mercedes A klasa.
Date: Thu, 8 Sep 2011 10:12:50 +0200
Organization: private
Lines: 29
Message-ID: <7...@p...pl>
References: <4e6713a8$0$3496$65785112@news.neostrada.pl> <j4770k$eg8$1@news.onet.pl>
<j49kld$4ml$1@usenet.news.interia.pl> <j49shn$da7$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1315469564 15920 87.205.121.39 (8 Sep 2011 08:12:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Sep 2011 08:12:44 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j49shn$da7$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: Michał Baszyński
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2397034
[ ukryj nagłówki ]Hello Michał,
Thursday, September 8, 2011, 9:57:45 AM, you wrote:
>> Tam układ sterownika nie jest na obwodzie drukowanym (normalne
>> układy scalone i elementy dyskretne na laminacie, ale struktury
>> krzemowe od razu są przyklejone do porcelanowej podstawy.
>> Stosowane są twarde luty
> w kwestii formalnej - lutowania twardego w elektronice do łączenia
> elementów elektronicznych się nie stosuje. Z bardzo prostego powodu -
> temperatura topnienia lutu twardego jest rzędu 700-900 stopni (luty te
> to najczęściej mosiądz lub stopy srebra) - czego elektronika nie wytrzyma
>> ze względów "ekologicznych" z mniejszą
>> ilością cyny/ołowiu.
> obecnie do produkcji elektroniki stosuje się luty bezołowiowe
Na szczęście elektronika dla motoryzacji jest zwolniona ze stosowania
lutowania bezołowiowego. Nie chciałbym jeździć samochodem, który po
dwóch latach odpali sobie poduchy, bo "wąsy cynowe" zrobiły zwarcie w
sterowniku.
[...]
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.11 10:24 Dman-666
- 08.09.11 10:28 Michał Baszyński
- 08.09.11 11:10 wchpikus
- 08.09.11 12:02 Dman-666
- 08.09.11 12:07 4CX250
- 08.09.11 12:22 4CX250
- 08.09.11 12:23 4CX250
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=