  • Data: 2010-11-08 14:51:16
    Temat: Re: Megane Scenic i Xsara Picasso
    Od: grzesp <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 14:46, "Iglo" <f...@g...pl> wrote:
    > Waldek Godel <n...@o...info> napisa (a):

    > W sceniku i ph II nie ma karty.. A ScenikII za 16 -17 tys. to proszenie si o
    > k opoty..
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    MAm scenika z 2001 z silnikiem DCI i jakoś nie narzekam.
    Brak jakichkolwiek awarii, niskie zużycie paliwa (średnie 6,6L-głównie
    po miescie)
    Duży komfort i duuużo miejsca w środku. Za wadę uwążam kiepskie
    plastiki, zgrzytów których nie sposób wyeliminować ;-(

    Xara picasso tex mi sie podoba, ciekawe autko, zwłaszcz z motorem HDI

    gp