-
X-Received: by 10.140.87.71 with SMTP id q65mr3920qgd.39.1413226285622; Mon, 13 Oct
2014 11:51:25 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.87.71 with SMTP id q65mr3920qgd.39.1413226285622; Mon, 13 Oct
2014 11:51:25 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed4.news.xs4all.nl!xs4all!new
speer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!dc16no2611957qa
b.1!news-out.google.com!i10ni83qaf.0!nntp.google.com!s7no2493609qap.0!postnews.
google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 13 Oct 2014 11:51:25 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <543c1712$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.55.120;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.55.120
References: <m1gfj9$ih8$1@usenet.news.interia.pl> <m1gpha$uvf$1@node2.news.atman.pl>
<m1gs3u$co0$1@usenet.news.interia.pl> <m1gtqs$kqa$1@node1.news.atman.pl>
<1r2t5841lq3tt.wf95f6gerzh3$.dlg@40tude.net>
<543c1712$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Mechanizm różnicowy
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 13 Oct 2014 18:51:25 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 40
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546891
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:16:49 UTC+2 użytkownik Dariusz K.
Ładziak napisał:
> Maciek pisze:
>
> > Dnia Mon, 13 Oct 2014 18:15:29 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
>
> >
>
> >> To co opisał autor, może wskazywać na przeguby ale również na padnięty
>
> >> mechanizm różnicowy
>
> >
>
> > Ale jakby to byl dyfer, to dlaczego mialby turkotac dopiero po nacisnieciu
>
> > gazu?
>
>
>
> Wszelkie stuki w dyferencjale mają zwykle tendencje do cichnięcia po
>
> dodaniu gazu - żeby stukało to musi być luz, pod obciążeniem luzy
>
> ulegają wybraniu i nie stuka.
>
>
>
> --
>
> Darek
Mechanizm różnicowy w samochodzie osobowym to 6 kół zębatych. Przy jeździe na wprost
4 w stosunku do siebie się nie obracają. Specjalnie nie widzę żeby miało w
mechanizmie różnicowym coś stukać pukać. Ale niemożliwe to nie jest. Jak reszta
obstawiam sprzęgła popularnie zwane przegubami.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.14 21:33 ToMasz
- 14.10.14 07:29 Einstein
- 14.10.14 08:31 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 11:28 AZ
- 14.10.14 11:46 MarcinJM
- 14.10.14 12:06 Einstein
- 14.10.14 17:50 ToMasz
- 14.10.14 22:42 Dariusz K. Ładziak
- 14.10.14 23:38 Tomasz Pyra
- 15.10.14 00:17 k...@g...com
- 17.10.14 00:03 Dariusz K. Ładziak
- 17.10.14 10:56 depros
- 17.10.14 10:58 depros
- 21.10.14 06:53 Einstein
- 21.10.14 08:33 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 nr KW to jednak dana osobowa
- 2025-01-27 Lokalizacja telefonu
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=