  • 11. Data: 2015-09-26 23:29:53
    Temat: Re: Mbit/s, a Mb/s
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-26 o 17:33, 666 pisze:
    > Tak, wiemy.

    Aleś błysnął...

    --
    MN

  • 12. Data: 2015-09-27 13:09:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-26 08:33, PiteR pisze:

    > http://www.numion.com/calculators/units.html

    Nie działa ten serwer niestety.

    --
    animka

  • 13. Data: 2015-09-27 13:16:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-26 10:45, Jawi pisze:
    > A tak swoją drogą, jak to "wlecze"?
    > Nie wiem czego ludzie chcą, to jakaś zmora uzależniająca od netu :(
    > Twoje wleczenie znacznie częściej wynika z obciążenia serwera po drugiej
    > stornie, a nie z prędkości łącza po Twojej.
    > Masakra :(

    Aha, czyli nie jest chyba żle.

    --
    animka

  • 14. Data: 2015-09-27 13:19:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-26 12:39, platformowe głupki pisze:
    > nie pytaj, dla tych debili Mb to megabit, a MB to megabajt,
    > śmiech i kpina...

    Tak. Mb to megabajt, a MB to megabit.

    --
    animka

  • 15. Data: 2015-09-27 13:21:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-26 17:33, 666 pisze:
    > Tak, wiemy.
    >
    > a ja się nie znam.

    Tak wiem, że się nie znasz i dajesz poradę (haha) w imieniu wszystkich,
    albo w imieniu obojnaków.

    --
    animka

  • 16. Data: 2015-09-27 16:43:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    animka pisze tak:

    > Nie działa ten serwer niestety.

    no to

    http://www.ibeast.com/content/tools/band-calc.asp
    http://www.convert-me.com/en/convert/data_transfer_r
    ate/dmegabitps.html

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 17. Data: 2015-09-27 21:14:41
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał--A w
    :W dniu 2015-09-26 08:33, PiteR pisze:
    : > animka pisze tak:
    : >
    : >>
    : >> 1 Mbit/s ile to Mb/s?
    : >
    : >
    : > http://www.numion.com/calculators/units.html
    :
    : Nie działa ten serwer niestety.
    : animka

    Jak to -- nie działa? Wczoraj zajrzałem - działał. Dziś sprawdziłem - to samo.
    Może masz jakąś blokadę?

    --
    Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC -- przetwarzania
    rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.

  • 18. Data: 2015-09-27 21:16:38
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w
    news:5607d156$0$564$65785112@news.neostrada.pl ...
    :
    :
    : Tak. Mb to megabajt, a MB to megabit.
    : animka

    Hmmm, jak by to ująć? ---> Przemyśl to jeszcze!

    --

    Socjalizm -- to opium dla ludu!