  • 1. Data: 2015-09-25 23:40:57
    Temat: Mbit/s, a Mb/s
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Uprzejmie proszę o przeliczenie, bo testery prędkości internetu podają
    różne parametry, a ja się nie znam. Coś mi się wolno internet wlecze.
    87,4 Mbit/s ile to Mb/sek?
    lub
    1 Mbit/s ile to Mb/s?

    animka

  • 2. Data: 2015-09-25 23:49:29
    Temat: Re: Mbit/s, a Mb/s
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-09-25 o 23:40, animka pisze:
    > Uprzejmie proszę o przeliczenie, bo testery prędkości internetu podają
    > różne parametry, a ja się nie znam. Coś mi się wolno internet wlecze.
> [...]

    Tyle samo.

    miab

  • 3. Data: 2015-09-26 00:01:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 23:49, miab pisze:

    > Tyle samo.

    W jednym mam 87,4 Mbit/sek, w drugim 10 Mb/sek, więc jakaś duża różnica
    jest.

    --
    animka

  • 4. Data: 2015-09-26 06:00:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-26 o 00:01, animka pisze:
> [...]
    >>> lub

    > W jednym mam 87,4 Mbit/sek, w drugim 10 Mb/sek, więc jakaś duża różnica
    > jest.

    Małe "b" oznacza "bit". Duże "B" oznacza "bajt". 1B = 8b. Ot cała filozofia.

    --
    MN

  • 5. Data: 2015-09-26 08:33:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://www.numion.com/calculators/units.html

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2015-09-26 10:42:18
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-26 o 00:01, animka pisze:
    > W jednym mam 87,4 Mbit/sek, w drugim 10 Mb/sek, więc jakaś duża różnica
    > jest.
    Bo głąb na stronie z której korzystasz posłużył się niestandardowo mb
    jako bajtem, a mbit jako bitem. Ot stąd nieporozumienie.
    Obie wartości pokazują wtedy w przybliżeniu tą samą wartość.

  • 7. Data: 2015-09-26 10:45:16
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    > Uprzejmie proszę o przeliczenie, bo testery prędkości internetu podają
    > różne parametry, a ja się nie znam. Coś mi się wolno internet wlecze.
    A tak swoją drogą, jak to "wlecze"?
    Nie wiem czego ludzie chcą, to jakaś zmora uzależniająca od netu :(
    Twoje wleczenie znacznie częściej wynika z obciążenia serwera po drugiej
    stornie, a nie z prędkości łącza po Twojej.
    Masakra :(

  • 8. Data: 2015-09-26 12:10:16
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w
    news:56065b1e$0$8376$65785112@news.neostrada.pl ...
    :W dniu 2015-09-25 o 23:40, animka pisze:
    : > (...)
    : A tak swoją drogą, jak to "wlecze"?
    : Nie wiem czego ludzie chcą, to jakaś zmora uzależniająca od netu :(
    :

    Też tak sądzę. Mi tam zanadto nie przeszkadza, n.p. jak komp nieco wolno ładuje
    mój profil. Nie podniecam się możliwością kupienia HighSpeed dysku SSD, lecz po
    prostu mam FreeCell na stałe wrzucony do Autostartu , i gdy maszyna mozolnie
    ładuje się, ładuje -- to ja nienerwowo rozgrywam partyjkę ;)

    A jeśli chodzi o net, to baaardzo długo używałem prymitywnego modemu 56 kb/per
    second i... nie narzekałem! Choć znajomi już masowo przeszli na "stałki" 10,
    albo i 50 razy szybsze. Nauczyłem się wtedy jak się posługiwać siecią
    przy tym, że niezwykle często natrafiałem jeszcze na strony, gdzie najdłużej
    trwało samo >>nawiązanie<< transmisji. I po przesiadce na stałe łącze -- otwarcie
    takich nie było wiele szybsze!

    :
    : Twoje wleczenie znacznie częściej wynika z obciążenia serwera
    : po drugiej stornie, a nie z prędkości łącza po Twojej.
    : Masakra :(
    :

    Otóż to.

    : --
    : "Lubię pracować, a nawet palę się do roboty. Praca tak mnie urzeka,
    : że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na nią"

    Niezłe. A znam podobne:

    -- Robota nie ch**! -- i nawet miesiąc *postoi*!

  • 9. Data: 2015-09-26 12:39:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie pytaj, dla tych debili Mb to megabit, a MB to megabajt,
    śmiech i kpina...

  • 10. Data: 2015-09-26 17:33:25

    Tak, wiemy.

    -----