  • Data: 2018-09-24 08:39:47
    Temat: Re: Mb/s
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 Sep 2018 22:03:30 +0000, Marcin Debowski wrote:

    > Tak jej wyszło z testów na obcnej karcie, a nie że isp ogranicza.
    > Ogranicza to jej teorie spiskowe.

    Mój ISP sprzedaje mi internet "do 20 Mbps". W praktyce mam 1 Mbps. W
    deszczowe dni 512K. I to bynajmniej nie przez to że w komputerze mam
    słabą kartę sieciową.

    Być może u Animki coś innego wchodzi w grę, na co nikt jeszcze nie wpadł,
    ale karta sieciowa to ostatni element na jaki był stawiał. Na najtańszym
    RTLu 100 Mbps za $6 jestem w stanie osiągnąć transfery w LANie rzędu 96
    Mbps+.

    Mateusz