  • Data: 2018-09-24 19:52:59
    Temat: Re: Mb/s
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-24 o 14:42, BQB pisze:

    > Nie chcesz/nie możesz się nauczyć, to płać za to, że ktoś umie

    Uczyć to ja bym się mogła na jakimś komputerze, który w razie czego
    można wyrzucić.
    Tego komputera mi szkoda. Gdyby on nie miał płyty głównej zintegrowanej
    z kartą sieciową to pewnie nie byłoby problemu wymienić. Wymieniałam w
    nim sama baterię, odkurzylam w śrosku bo to drobnostka.

    CD-ROM mi jakiś czas temu dokładał (jako drugi) sasiad złota rączka
    szczególnie od komputerów. Niestety już nie mieszka tutaj.
    W komputerze Optimusa to sama kiedyś wymieniałam CD-ROM na nowy, bo było
    łatwo to zrobić. Niestety mój obceny komputer, a właściwie CD-ROM jest
    tak zażelazowany od środka, że nawet śruby nie odkręcę. Jakieś dziwne te
    śruby, CD-ROM-y w jakiejś metalowej skrzynce. Obydwa już nie działają,
    soczewek nie przeczyszczę, bo się tam nie dostanę. Kupiłam jakiś czas
    temu nagrywarke na USB i jest super, tylko szkopda mi, że nie wymienię w
    komputerze tych CD-ROM-ów na nowe, bo żal na to patrzeć.

    --
    animka