  • 1. Data: 2011-01-11 13:16:28
    Temat: Mazda 6 padają silniki?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam
    Przygladam się autkom Mazda 6 Sport 2.0 benzyna 141KM
    Ale niemile zaskoczyły mnie wypowiedzi o padających silnikach:
    http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/6/i/
    Czy ktoś moze to potwierdzić?

  • 2. Data: 2011-01-11 13:33:33
    Temat: Re: Mazda 6 padają silniki?
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Przygladam się autkom Mazda 6 Sport 2.0 benzyna 141KM
    > Ale niemile zaskoczyły mnie wypowiedzi o padających silnikach:
    > http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/6/i/
    > Czy ktoś moze to potwierdzić?

    Beznyniak od Mazdy sie psuje????
    Koniec świata......

    Moj ojciec zrobil dwoma roznymi egzemplarzami mazdy 626 razem ponad 1.5
    miliona kilometrów. Nigdy silnik nie zawiódł. Oba benzyniaki. Dla mnie
    benzynowa mazda byla , i w sumie chyba jeszcze jest synonimem
    niezawodnosci. Ale jak widac czasy sie zmieniają ...

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2011-01-11 13:36:50
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > benzynowa mazda byla , i w sumie chyba jeszcze jest synonimem
    > niezawodnosci. Ale jak widac czasy sie zmieniają ...

    Eeee, to pewnie tylko na gazie sie psują :)

  • 4. Data: 2011-01-11 14:33:09
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-11 13:16, P pisze:
    > Czy ktoś moze to potwierdzić?

    Jakiś dziwny koleś tam pisze, bo:
    - w stopce ma egzemplarz z 2003 roku,
    - pisze coś o roszczeniach gwarancyjnych w salonie mazdy istniejącym od
    2008, w Polsce długo nie było oficjalnego przedstawiciela tej marki,
    - w tym salonie nigdy nie sprzedawano mazdy 6 pierwszej serii.
    P.

  • 5. Data: 2011-01-11 15:53:30
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-01-11 14:33:09 Pan Piskorz

    > Jakiś dziwny koleś tam pisze, bo:
    > - w stopce ma egzemplarz z 2003 roku,

    Oraz silnik MZR-CD, czyli Diesel Turbo.
    2003 rocznik, 120 tkm. Jaaaaaaaasne.
    Chyba 500 tkm temu tyle miał.

    > - pisze coś o roszczeniach gwarancyjnych w salonie mazdy istniejącym
    > od 2008, w Polsce długo nie było oficjalnego przedstawiciela tej
    > marki,

    Ale gwarancja obowiązywała w PL i były nieliczne ASO pomimo braku
    oficjalnego przedstawicielstwa.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 6. Data: 2011-01-11 15:55:59
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-01-11 13:16:28 P

    > Ale niemile zaskoczyły mnie wypowiedzi o padających silnikach:
    > http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/6/i/
    > Czy ktoś moze to potwierdzić?

    To "padanie" dotyczy głównie wersji MZR-CD oraz 3.0 od Forda.
    Normalne wersje benzynowe (1.8/2.0/2.3) mają się bardzo dobrze.
    Te silniki nie padają, chyba, że zapomni się oleju dolać.

    Jak chcesz używaną M6 PB, to powodzenia życzę.
    Nie prosto trafić na dobrą sztukę.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 7. Data: 2011-01-11 15:57:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Myjk

    > To "padanie" dotyczy głównie wersji MZR-CD oraz 3.0 od Forda. Normalne
    > wersje benzynowe (1.8/2.0/2.3) mają się bardzo dobrze. Te silniki nie
    > padają, chyba, że zapomni się oleju dolać.

    Ciekawe, bo w Fordzie (a także w Jaguarze) to 3.0 nie pada... Ani inne
    wersje tego silnika (2.5 i 2.1).

  • 8. Data: 2011-01-11 21:47:01
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    A czy 2.0 145KM jest na pasku czy łańcuch?
    Auto to mazda 5

    ---
    uciu

  • 9. Data: 2011-01-11 23:37:27