  • 11. Data: 2011-01-12 08:44:41
    Temat: Re: Mazda 6 padaj? silniki?
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Ciekawe, bo w Fordzie (a także w Jaguarze) to 3.0 nie pada.

    Poczytaj fora amerykańskie. Nie jest to może taka plaga jak u nas z
    dieslami, ale to bardzo-o-dbałość-wymagające jednostki w
    porównaniu do "normalnych" silników Mazdy.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-01-12 09:11:14
    Temat: Re: Mazda 6 padają silniki?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-11 15:57, to pisze:
    > begin Myjk

    > Ciekawe, bo w Fordzie (a także w Jaguarze) to 3.0 nie pada...

    ...wcale często, jak na standardy Forda? ;)

  • 13. Data: 2011-01-12 16:26:03
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > PB ma łańcuch. Poczytaj www.mazdaspeed.pl/forum

    ok dzieki a czy ten silnik ma bezpośredni wtrysk?
    Pytałem o zalozenie LPG do niej (jeszcze jej nie kupiłem) i u zadnego
    gazownika nie wiedzieli.
    A cena instlacji przy bezposrednim to kolo 7tys:-/

    o to auto chodzi:
    http://mazda-dyga.otomoto.pl/mazda-5-top-salon-mazda
    -katowice-C16930290.html

    uciu

  • 14. Data: 2011-01-13 19:08:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Myjk

    > Poczytaj fora amerykańskie. Nie jest to może taka plaga jak u nas z
    > dieslami, ale to bardzo-o-dbałość-wymagające jednostki w porównaniu do
    > "normalnych" silników Mazdy.

    Jedyne czego wymagają te silniki to tego, żeby nie jeździć bez oleju.

  • 15. Data: 2011-01-13 19:09:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jakub Witkowski

    > ...wcale często, jak na standardy Forda? ;)

    Och tak, silnik uznawany w Fordzie za pancerny w Mazdzie będzie jednym z
    gorszych, na pewno. No chyba, że Mazda coś tam zepsuła. Normalnie ten
    silnik znosi nawet spore doładowanie bez jakichkolwiek modyfikacji
    mechanicznych czy odprężania.