  • Data: 2011-12-18 20:56:04
    Temat: Re: Maxtor Basics Desktop Storage 500GB USB padł
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-18 21:15, Irokez pisze:

    > A ozę wystarczy rozbebeszyć obudowę i wyciągnąć dysk a następnie go po
    > ludzku podłaczyć do SATA?
    > JAk padł tylko mostek USB-SATA to dane wszystkie masz, i ja bym od tego
    > zaczął. A jak to nie pomoże to dopiero na grupę kto pomoże.

    Mógłbym tak zrobić, ale dysk jest jeszcze na gwarancji. Mogę odesłać
    dysk i dostać nowy, żegnając się z danymi. Mogę otworzyć obudowę i
    spróbować odzyskać dane, ale pewnie stracę gwarancję nie mając pewności
    odzyskania danych. Dlatego chciałbym wiedzieć, co inni użytkownicy
    zrobili w takim przypadku i jak się to skończyło.

    Może coś się stało z kablem USB, ale szansa na to, że on jest przyczyną
    awarii, jest moim zdaniem nikła. Na razie nie mogę go sprawdzić, bo nie
    mam drugiego kabla.

    A z jakiego powodu może paść mostek USB-SATA? Można go jakoś
    zdiagnozować bez otwierania obudowy?

    Dzięki,
    Kazimierz