  • Data: 2011-01-20 23:12:51
    Temat: Re: Maszynka "domowa" na Xeonie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "p0li" napisał

    > jeśli tylko dla dzieciaków to jest za mocna

    Co takiego? ;-)
    Właśnie odwrotnie - dla dzieciaków jest za słaba, wpędzi je w kompleksy
    wobec kolegów tnących w co nowsze tytuły i będą czuły się passe, a to dla
    młodego człowieka dość ważne. Natomiast tatuś z powodzeniem odpali na tym
    "swoje" starocie ;-)

    > z trzeciej strony - nowe gry które mają duże wymagania graficzne mogą
    > nie podołać

    No właśnie...

    > chyba że zainwestujesz jeszcze w nową grafikę

    Na AGP? "Się nie karkuluje" - jak mawia mój znajomy menel na propozycję
    wypicia dla odmiany czegoś z banderolką
    Za to dla mnie taki serwer byłby w sam raz ;->

    JoteR