  • Data: 2010-06-03 18:54:59
    Temat: Re: Maszyna dwuprocesorowa
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "raviz"
    274.html

    > PS
    > Czy ta plyta obsluguje normalne moduly pamieci czy tez tylko wersje znacznie
    > drozsze, bodajze z kontrola ECC? Juz dosc dawno wypadlem z obiegu jesli chodzi
    > o nowe konstrukcje na rynku a nie chcialbym sie wpakowac na mine w postaci
    > ultra drogich modulow pamieci (swego czasu spotkalem sie z tym w modelach hp
    > workstation)

    To niestety nie moja oferta wiec na to pytanie nie odpowiem. Wiem tylko
    ze DDR2 maja 184 pin lub 240. Te drugie to chyba te o jakich piszesz.
    Jesli chodzi o cene to oczywiscie sa 2. Te nowe kosztujace tyle ile w
    sklepach i takie w aukcjach:
    http://www.allegro.pl/item1054727621_elpida_2_gb_2x1
    gb_pc2_5300_ecc_serwerowe_hp.html
    To oczywiscie tylko pamieci DDR2 i 1 GB wiec pewnie i tak za male.
    Odnosnie plyty jakiej link podales to ona faktycznie fajna jest choc
    nie ma zadnego PCI. To jednak jak zauwazasz juz bardzo strae zlacze.
    AM