eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highw
    inds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl> <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
    <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org> <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <o9bnmj$p74$1@news.chmurka.net>
    <kw3m042xm2ap$.dlg@myjk.org> <o9brf4$qgq$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <o9c1ac$smg$1@news.chmurka.net>
    Date: Fri, 3 Mar 2017 20:13:06 +0100
    Message-ID: <1vc7bdaegzc03$.dlg@myjk.org>
    Lines: 48
    NNTP-Posting-Host: 83.6.253.63
    X-Trace: 1488568279 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5161 83.6.253.63:58393
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2792235658
    X-Received-Bytes: 3438
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601021
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 3 Mar 2017 16:15:24 +0100, viktorius

    > No bo padł, zatkał się, jak inaczej to napisać skoro ani krzty spalin
    > nie przepuścił?
    > A że to tylko wynik innych usterek, to inna sprawa.

    Widać kontekstu nie zauważyłeś. Była mowa o tym że DPF "pada", tak czy
    siak, po 300tkm. Dlatego pytałem jak padł, bo wg mnie FILTR DPF jest
    praktycznie nieśmiertelny. Jedyny sposób w którym "pada" to głupota,
    zaniedbania i ignorancja właściciela (tudzież mechanika).

    > Głupota=zaniedbanie wg Ciebie?

    Nikt normalny nie zajeżdża auta i nie marnuje 2-3x więcej czasu na
    przywrócenie go do używalności. Ale ja to truskawki z cukrem... :P

    > Nie ustalaj normalności własnymi normami.
    > Bo wynika z tego, że ja nie jestem normalny, bo sam podłączam sobie
    > komputer diagnostyczny i sam wykonuję analizę wyników.
    > A i mieszankę też zdarzało mi się regulować, w gaźniku, samodzielnie.

    Ale robisz to po to, żeby go nie zaniedbać.
    Możesz się uznać za normalnego. :P

    > Sam się zapytałeś:
    > To odpisałem, że totalnym jego zatkaniem. Przykład jak każdy inny,
    > miałem nie pisać?

    Po pierwsze nie Ciebie, po drugie sprawdź jednak jaki był kontekst.

    > ... stylu zycia, nie oceniaj wszytkiego swoja normą, bo możesz obrazic
    > innych.

    Niszczenie, by potem truć ludzi wycinając DPF (choć spokojnie można było
    tego uniknąć), to styl życia? Nie, to zwyczajna głupota.

    >>> No to z olejem i filtrem 150-200 przy własnej wymianie.
    >> Filtra nie trzeba wymieniać.
    > No 10 złotych, faktycznie oszczędność, ja bym wymienił, ale to nie
    > mieści się w granicach twojego postrzegania normalności.

    Czytaj ze zrozumieniem. Napiałem chyba wyraźnie, że filtra _nie_ _trzeba_
    wymieniać -- innymi słowy nie jest to konieczne przy _serwisowym_
    _wypalaniu_ _DPF_.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: