eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Date: Wed, 1 Mar 2017 11:00:43 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 39
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
    <1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net>
    <o93g26$ujb$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <o93ri3$9uo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o94jg8$fd6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o956fr$gve$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o95vdt$kcj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1488366043 4847 79.173.35.121 (1 Mar 2017 11:00:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Mar 2017 11:00:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600853
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    >
    >> To dla mnie jasne i klarowne.
    >> Dlatego pytałem, skąd taki dokładny opis co powinno się zepsuć w moim
    >> silniku...
    >
    > Bo z grubsza fiatowskie silniki są z podobnymi rozwiązaniami :) albo po
    > prostu mam etat wróżki;)
    > jak dziala normalnie to olej i jeździj, już dawno byś się zorientował:)
    >
    > właśnie doczytałem, że ty raczej masz jednak francuza:) cytat z jednego
    > forum w temacie "Fiat Scudo 2.0 Multijet 2010 rok 136 KM":
    >
    > "16-sto zaworowe hdi połaczenie paska z łańcuszkiem,2 wałki,osprzęt
    > różnie i simesa i delphi i bosch,strsze konstrukcje scudo/jampy/ i ten
    > pośredni peugeuot nie pamiętam jak się nazywa miały wadliwe rozwiązanie
    > podszybia woda zaciekała na silnik i różnie bywało to wtryski nie do
    > wyciągnięcia to jakieś dziwne zachowania elektryki i sam spotkałem się
    > (zimą) z takim mykiem że woda dostawała sia pod rozrząd zamarzała co
    > powodowało przeskocznie rozrządu przy starcie,niby są dźwigienki
    > pełniące funkcje bezpieczników i one tylko powinny pęknąć ale ja miałem
    > pecha w 2 przypadkach mimo zmiany dźwigienek auto fajnie latało do czasu
    > po kilkuset km urwał się zawór także teraz jak robię takiego dziada
    > zalecam wymianę zaworów inaczej nie daję gwarncji"
    >
    > ale i tak są tam dźwigienki zaworowe:)
    >
    Nie, ja mam fiatowski 2.0 2012 rok 115km (Ducato) - to jest 1,9jtd
    delikatnie powiekszony ale osprzet jest juz z tego co wiem zupełnie inny (w
    sensie wałki rozrzadu etc)
    To jest silnik ktory jest w wielu autkach osobowych (fiat, opel, saab, alfa
    etc)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: