eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
    for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Date: Wed, 1 Mar 2017 09:02:08 +0100
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <o95vdt$kcj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
    <1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net>
    <o93g26$ujb$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <o93ri3$9uo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o94jg8$fd6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o956fr$gve$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 1 Mar 2017 08:06:21 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="20883"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.1
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600825
    [ ukryj nagłówki ]


    > To dla mnie jasne i klarowne.
    > Dlatego pytałem, skąd taki dokładny opis co powinno się zepsuć w moim
    > silniku...

    Bo z grubsza fiatowskie silniki są z podobnymi rozwiązaniami :) albo po
    prostu mam etat wróżki;)
    jak dziala normalnie to olej i jeździj, już dawno byś się zorientował:)

    właśnie doczytałem, że ty raczej masz jednak francuza:) cytat z jednego
    forum w temacie "Fiat Scudo 2.0 Multijet 2010 rok 136 KM":

    "16-sto zaworowe hdi połaczenie paska z łańcuszkiem,2 wałki,osprzęt
    różnie i simesa i delphi i bosch,strsze konstrukcje scudo/jampy/ i ten
    pośredni peugeuot nie pamiętam jak się nazywa miały wadliwe rozwiązanie
    podszybia woda zaciekała na silnik i różnie bywało to wtryski nie do
    wyciągnięcia to jakieś dziwne zachowania elektryki i sam spotkałem się
    (zimą) z takim mykiem że woda dostawała sia pod rozrząd zamarzała co
    powodowało przeskocznie rozrządu przy starcie,niby są dźwigienki
    pełniące funkcje bezpieczników i one tylko powinny pęknąć ale ja miałem
    pecha w 2 przypadkach mimo zmiany dźwigienek auto fajnie latało do czasu
    po kilkuset km urwał się zawór także teraz jak robię takiego dziada
    zalecam wymianę zaworów inaczej nie daję gwarncji"

    ale i tak są tam dźwigienki zaworowe:)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: