  • 1. Data: 2009-06-10 08:25:12
    Temat: Marzenia Prezesa UKE
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    http://finanse.wp.pl/kat,58434,title,Jesienia-poznam
    y-zwyciezce-konkursu-na-operatora-DVB-T,wid,11205820
    ,wiadomosc.html?ticaid=182ea
    "...Przesłaliśmy do Krajowej Rady poprawioną dokumentację dotyczącą
    zróżnicowania treści programowej, która znajdzie się na multipleksie. KRRiT
    także przesłała nam swoje propozycje. Trwają końcowe negocjacje -
    powiedziała szefowa UKE..."
    Widzę ze tej Pani pełnia władzy się zamarzyła, nie dość ze ma kłopoty z
    przetargami które może sie kiedyś odbędą to
    jeszcze będzie limitowała co kto może oglądać, przegięcie.Treść programowa
    to chyba już nie kompetencje UKE.

  • 2. Data: 2009-06-10 20:57:16
    Temat: Re: Marzenia Prezesa UKE
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > przetargami które może sie kiedyś odbędą to
    > jeszcze będzie limitowała co kto może oglądać, przegięcie.Treść programowa

    nie rozumiesz jest dokladnie odwrotni. Prezes UKE chce uwolnic operatora z
    kontroli treści a KRRiT nie bo KRRiT chce kontrolowac wszystkie tresci. Ale
    znajac Polske i pozycje glownych nadawcow komercyjnych zablokuja oni
    skutecznie wdrozenie drugiego multipleksu ktory namieszalby im w biznesach.

  • 3. Data: 2009-06-11 05:33:39
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale znajac Polske i pozycje glownych nadawcow komercyjnych zablokuja oni
    > skutecznie wdrozenie drugiego multipleksu ktory namieszalby im w
    Niech UKE zajmie się tematami technicznymi i prawnymi a kontrola treści
    niech się nie zajmuje, bo do tego nie jest uprawniony.Każdy w Polsce chce mi
    pokazywać co mam prawo oglądać lub nie,paranoja zupełna. A temat radia
    cyfrowego dalej będzie "leżał,na Białorusi już maja , my może kiedyś .

  • 4. Data: 2009-06-11 17:35:47
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > pokazywać co mam prawo oglądać lub nie,paranoja zupełna. A temat radia
    > cyfrowego dalej będzie "leżał,na Białorusi już maja , my może kiedyś .

    znowu nie rozumiesz co czytasz? UKE nie chce i nie bedzie zajmowal sie
    kontrola tresci.
    A KRRiT chce i bedzie zajmowac sie chyba ze UKE wywalczy ze czesc tresci
    bedzie
    bez zadnej kontroli. A to co obejrzysz i tak zalezy od kilku panow ktorzy sa
    wlascicielami
    glownych stacji komercyjnych.

  • 5. Data: 2009-06-11 18:06:17
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

> [...]
    > bedzie
    > bez zadnej kontroli. A to co obejrzysz i tak zalezy od kilku panow ktorzy
    Niech UKE walczy o sprawy techniczne i niech nie rusza programów, nie znają
    sie na tym. A obejrzę co będzie warte obejrzenia i wszystko.Jak operator
    będzie prezentował badziewie i taka będzie popularność, prawa rynku sa
    najlepszym recenzentem.

  • 6. Data: 2009-06-11 19:37:24
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Niech UKE walczy o sprawy techniczne i niech nie rusza programów, nie
    > znają

    jakis uposledzony? a co ja pisze?

  • 7. Data: 2009-06-11 20:00:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    sensei wrote:

    > jakis uposledzony? a co ja pisze?

    Albo pracuje w Polsacie, TVNie czy innym Eurozecie :-P

    M.

  • 8. Data: 2009-06-12 08:29:28
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h0rnoe$a5d$1@news.onet.pl...

    > Albo pracuje w Polsacie, TVNie czy innym Eurozecie :-P

    W żadnej z tych firm nie pracuje, mam tylko ostatnio odruchy wymiotne na
    urzędników, a szczególnie na UKE. Wielki pic i pozoractwo odbywa się w UKE,
    wszystko załatwiają i nawet jak dzieciakom pupy podcierać a brak konkretnego
    działania. Mnie wyślizgano z dwóch tematów i wqrza mnie jakieś pisanie o
    nowych działaniach UKE. Interesuje się radiem cyfrowym, którego nikt nie
    mógł ruszyć przez ostatnie dwadzieścia lat i znowu jesteśmy za Białorusią i
    reszta Europy .

  • 9. Data: 2009-06-12 09:34:14
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > pisanie o nowych działaniach UKE. Interesuje się radiem cyfrowym, którego
    > nikt nie mógł ruszyć przez ostatnie dwadzieścia lat i znowu jesteśmy za

    Nie wiem jak jest na Białorusi ale Polska nadaje w systemie DRM na falach
    krókich program dla zagranicy (niestety z obiektu w Niemczech).
    We Wrocławiu trwa test systemu DAB+.
    Na cyfryzaję radia poczekamy nie tylko dlatego, że najpierw musi nastąpić
    cyfryzacja TV aby zwolnić VHF-III (pasmo L nadawców nie interesuje).
    Rownież dlatego że samym nadawcom to co jest bardzo pasuje (radiowym i
    telewizyjnym).
    Zmiany w TV (cyfryzacja) wymusiło ITU na szczeblu ogólnoświatowym (I region
    ITU ma wyłączyć TV analogową do dnia 17 czerwca 2015 roku i to ne dotyczy UE
    ale całego Regionu czyli np Bialorusi czy Rosji również).
    Radio nie ma takich obostrzeń i pasmo też inne bedzie dla radiofonii
    cyfrowej.
    A nadawcy chyba się specjalnie nie palą bo to dodatkowe koszty.
    vari

  • 10. Data: 2009-06-12 09:48:32
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cyfryzacja TV aby zwolnić VHF-III (pasmo L nadawców nie interesuje).
    > Rownież dlatego że samym nadawcom to co jest bardzo pasuje (radiowym i
    Ustalmy co to jest radio cyfrowe, takie znalazlem w sieci informacje i z
    samego centrum :
    Testy radia cyfrowego prowadzone będą na częstotliwości (dokładniej
    w ramach bloku częstotliwościowym) 5B z tzw. III zakresu TV (174-230
    MHz) i obejmą systemy: T-DAB+ (następca systemu T-DAB) i T-DMB.
    Nie rozstrzygnięto jeszcze oficjalnie czy radiofonia cyfrowa w
    Polsce w zakresie częstotliwości 174-230 MHz będzie wdrażana w
    systemie T-DAB+ czy w T-DMB. Zważywszy jednak na fakt, że system DMB
    jest systemem multimedialnym (przekaz obrazu i dźwięku , podobnie
    jak w DVB-H) należy raczej spodziewać się, że do przekazów stricte
    audio (i ewentualnie statycznych obrazów) zostanie wybrany system T-
    DAB+. Ostatecznie o tej kwestii rozstrzygnie strategia cyfryzacji
    radiofonii w Polsce, nad którą specjalny rządowy zespół
    międzyresortowy będzie pracował w tym roku.
    --
    z poważaniem
    Wojciech Pieńkowski