  • Data: 2009-10-31 10:28:00
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-31 10:35:16 +0100, lesor <l...@o...pl> said:

    > W eMCeeSie

    No daleko to Tytus tam nie ma.

    > Nie daj sie
    > nabrac na ten wynalazek ''antifog w szybie''. To szajs i do tego
    > niektorym uzytkownikom sie zluszcza. Przy chlodnym deszczu szyba
    > paruje, mikrowentylacja bardzo pomaga ale za to woda sie dostaje na
    > wnetrze szyby, przy chlodniejszych dniach (a przecie jezdzisz), znaczy
    > <10st. tragedia. Moze w modelach z noskiem idzie zyc ale w moim
    > gagarinie mam krioterapie nosa.

    A to ja mam ciut inne doświadczenia. Przez pierwsze 2 lata dziłał
    zajebiście, dopiero później w dość krótkim czasie zaczął parować
    (najpierw trochę, później coraz bardziej). Na dolnej krawędzi przytarł
    mi się dość szybko, ale gorsze było to, że nosząc okulary z
    rekawiczkami w kasku udało mi się przytrzeć antifoga w polu widzenia.
    No i po 3 latach ten antifog wyraźnie zmatowiał. Podsumowując - na ok.
    2-3 lata i przy delikatnym traktowaniu jest ok.

    > Helm ma bardzo dobra wentylacje,
    > nawet przy najwiekszych upalach jest komfortowo

    A tu się zgodzę tylko częściowo - przednia - super. Górna - tak se.
    Znaczy czuć jakąśtam różnicę, ale kolosalną bym jej nie nazwał.

    > Schuberth jest rewelacyjnie cichy...

    C2 jest cichszy od XR1000 bez WK.

    > pod warunkiem, ze nie ma sie
    > owiewki, polowiewki, szybki itd. Na nakeda bez przypraw - idealny.

    A to różnie. Przy wyprostowanej, klasycznej pozycji - si, większość
    owiewek koliduje z jego aerodynamiką. Ale przy ciut bardziej pochylonej
    pozycji, na wielu motocyklach jest ok.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery