  • Data: 2009-10-31 09:35:16
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: lesor <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Paź, 08:46, "Tytus z fabryki" wrote:

    > *** Porównanie Shoei - Schuberth pod względem jakości wykonania wypada
    > zdecydowanie na korzyść Shoei, ale Shoei też nie jest bez wad (nie
    > sprawdzałem jeszcze xr-1100).
    >
    > Ogladalem i jeden i drugi - 1100 ma nowy oczywiscie lepszy mechanizm szyby i
    > wiecej wentylacji. Akurat wentylacje to zlewam bo zwykle jak dla mnie jest
    > jej za duzo. Zaleta jak dla mnie jest rowniez dostepnosc czesci zamiennych.
    > W gre wchodzil rowniez Raid II bo podobno jest cichszy od XR ale trudno go
    > znalesc w dobrej cenie i malowaniu :)
> [...]

    W eMCeeSie i w Motostylu maja schubertha.
    Jesli bedziesz testowal - wybieraj modele z pinlockiem. Nie daj sie
    nabrac na ten wynalazek ''antifog w szybie''. To szajs i do tego
    niektorym uzytkownikom sie zluszcza. Przy chlodnym deszczu szyba
    paruje, mikrowentylacja bardzo pomaga ale za to woda sie dostaje na
    wnetrze szyby, przy chlodniejszych dniach (a przecie jezdzisz), znaczy
    <10st. tragedia. Moze w modelach z noskiem idzie zyc ale w moim
    gagarinie mam krioterapie nosa.
    Jako zalete poczytuje, ze przy otwartych wszystkich wywietrznikach
    nawet w najwieksze ulewy przez 500km, glowa pozostaje sucha. Szyba z
    zewnatrz jest dosc twarda i odporna. Helm ma bardzo dobra wentylacje,
    nawet przy najwiekszych upalach jest komfortowo a przy tym nie
    pozostaje na wlosach odcisk ksztaltu wysciolki; ta zas po trzech
    latach ~60kkm jest w bardzo dobrym stanie. W drugim i trzecim sezonie
    pralem go kilka razy w zmywarce i pozostaje w dobrej kondycji. Nic sie
    nie rozwala, nic nie rdzewieje, nie trzeszczy, mechanizmy szczeki (a
    mam sczekowca) dzialaja znakomicie.
    No i w przeciwienstwie do szuja ma za cienka warstwe styroporu na
    czole kosztem nieocenionej blendy. Ach... ma zwykle zapiecie dla ludu
    zamiast wyczynowego DD.
    Wada jest dla mnie cena, wydaje sie, ze moglby jednak byc w cenach ok
    250-300eur. W Andorze taniej. I w Leadlu ;)
    Schuberth jest rewelacyjnie cichy... pod warunkiem, ze nie ma sie
    owiewki, polowiewki, szybki itd. Na nakeda bez przypraw - idealny.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300 Rossynant