  • 91. Data: 2011-01-26 15:46:04
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:so6gzumk54c0$.bcd4hihtauaf$.dlg@40tude.net...
    | Mój oryginalny do dSLR leży nierozpakowany - do aparatu założyłem od
    | analoga - też firmowy, ta sama firma, ale napisik szary i mały, a nie
    | czerwony i wieeeelki.

    Mój też spoczywa w pudle, za to noszę firmowy pasek od analogowego
    praszczura, który swego czasu był do bólu kultowy, i pasek też był wtedy
    kultowy, a ma już lat 21 i wciąż daje radę, jest jak nowy. Miękki (nie jak
    ten od dSLR), wygodny, daje się wyprać, no i wygląda tak, że się wszyscy
    (....)arze oglądają, co to za cudo :D

    No dobra, jest cały żółty z czarnym napisem i obwódkami :)

    zdrówka, PW

  • 92. Data: 2011-01-26 16:18:48
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 26 Sty, 16:31, T...@s...in.the.world wrote:

    > Polon to nie wiem.
    > Ale Maria-Sklodowska chyba tak.
    > TA

    ...tak na marginesie.
    Pani Maria Skłodowska-Curie byla sliczna kobietą.
    .

  • 93. Data: 2011-01-26 16:22:17
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 26 Sty, 17:18, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > ...tak na marginesie.
    > Pani Maria Skłodowska-Curie byla sliczna kobietą.

    I to bez ingerencji plastycznych chirurgow.

  • 94. Data: 2011-01-26 16:29:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/01/2011 21:51, Les wrote:

    > Jako że grupa jest o foto, to podobno nie ma niefotogenicznych (i
    > nieładnych) modelek, a tylko kiepscy fotografowie :-))))

    Pstryknij te pania!

    http://media.tumblr.com/tumblr_le7usqKkCo1qf42vz.jpg

    Kamil

  • 95. Data: 2011-01-26 16:30:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/01/2011 15:31, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    g2000yqf.googlegroups.com.

    > Polon to nie wiem.
    > Ale Maria-Sklodowska chyba tak.

    I Kopernik, Kopernik tez byla kobieta!

    Kamil

  • 96. Data: 2011-01-26 16:32:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/01/2011 15:42, Saiko Kila wrote:
    > Proces Michal Tyrala<w...@b...com.pl> zwrócił błąd:

    > E tam, po co dodatkowo płacić. I te paski zwykle są na tyle wytrzymałe i
    > tak zaprojektowane, żeby spełniały swoją rolę. Logo można zakleić czy
    > zaszyć.

    Potrzeba chyba naprawde glebokich kompleksow, zeby sie w dzierganie na
    pasku bawic.

    No ale tak samo, jak niektorzy wierza ze dobry aparat zrobi z nich
    fotografa, tak inni wierza ze zaklejone logo zrobi z nich Pro, albo
    nawet angielskiego arystokrate.

    Co kraj, to obyczaj.

    Kamil

  • 97. Data: 2011-01-26 16:36:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/01/2011 20:30, "Paweł W." wrote:

> [...]
    > właśnie w reklamie, a nie przez "zawodowych" magistrów sztuki z ich
    > instalacjami, których nikt tak na prawdę nie rozumie, wraz z samymi
    > twórcami i które niczemu nie służą i są niczym. Prawdziwa sztuka zawsze
    > powstawała na zamówienie: Leonardo, Michał Anioł, J.S.Bach i wielu,
    > wielu innych, których nazwiska są słynne od kilkuset lat, tworzyli na
    > zamówienie możnych - arystokracji i kościoła. I musieli się liczyć z
    > wymaganiami swoich mecenasów. Biedniejsi arystokraci utrzymywali mniej
    > zdolnych artystów i tak też powstawały mniej wiekopomne dzieła.

    Sklepienie kaplicy sykstynskiej nie jest niczym innym, jak wykonanym na
    zamowienie billboardem reklamowym firmy dzialajacej na pograniczu
    zwiazku zawodowego i poradni psychologicznej.

    Kamil

  • 98. Data: 2011-01-26 16:38:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/01/2011 13:45, Janko Muzykant wrote:

    > Z OSami jest tak: są sobie chusteczki jednorazowe, takie normalne, ani
    > nie pachną jakoś ani nie śmierdzą, białe, nie targają się, wielkość w
    > sam raz, działają - smruuuu i do kosza. I nagle ktoś mi koniecznie chce
    > sprzedać chusteczki w kwiatki, różowe, pachnące niezapominajkami, z
    > załączonym wisiorkiem, z naszytym logiem. Mało tego, za chwilę się
    > okaże, że tamtych już nie kupię. Tylko czy do wycierania nosa potrzeba
    > mi tych wszystkich wartości dodanych? To tylko system operacy... znaczy
    > chusteczki.

    W zasadzie do jazdy nie potrzeba ci radia, ogrzewania, klimatyzacji,
    wygluszen, wygodnych siedzen, wspomagania kierownicy, wspomagania
    hamulcow, zsynchronizowanej skrzyni biegow ani komfortowego zawieszenia.

    Polecam Melexa. ;)

    Kamil

  • 99. Data: 2011-01-26 17:00:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 17:38, kamil pisze:

    > W zasadzie do jazdy nie potrzeba ci radia, ogrzewania, klimatyzacji,
    > wygluszen, wygodnych siedzen, wspomagania kierownicy, wspomagania
    > hamulcow, zsynchronizowanej skrzyni biegow ani komfortowego zawieszenia.

    Nie potrzeba mi... radia, klimatyzacji, wspomagania. Reszta się przyda.
    Dlatego nie siedzę na windows 98, lecz XP.
    Prawdziwa sztuką dla mężczyzny jest powiedzieć ''w sam raz'' :)

    > Polecam Melexa. ;)

    Bardzo dobre rozwiązanie, gdyby nie to, że tramwajem jest jeszcze lepiej.

    --
    pozdrawia Adam
    /słyszałem, że wszystkie problemy doskonale rozwiązuje coś tam/

  • 100. Data: 2011-01-26 17:07:15
    Od: "Pawel Gancarz" <p...@g...pl>

    Dnia 26-01-2011 o 17:22:17 Stan.Matyska <k...@y...com> napisał(a):

    > I to bez ingerencji plastycznych chirurgow.

    W dodatku do dziś jest fotogeniczna (ponoć da się zrobić fotkę na kliszy
    z powodu napromieniowania ;) )
    --
    "We all go a little mad sometimes."
    Norman Bates