  • Data: 2020-10-29 01:16:13
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 28 października 2020 o 17:20:12 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    l...

    > Dokladnie.
    > Jesli za krotkie spoznienie ma byc podwojna oplata ... to trzeba
    > bedzie jezdzic rok bez pieczatki :-)
    >
    > J.
    Jak wprowadza dla dobra niewolników monitoring to nie da się jeździć rok bez
    pieczątki. Dostaniesz dwanaście zdjęc z jednego dnia i 12 mandatów każdy na stówkę.
    Teraz jest ostatni dzwonek żeby zaprotestować. Rząd ma problem z kobietami i pójdzie
    na każdy układ żeby nie mieć dodatkowych problemów. Ale nie przejdzie chociaż naród
    tutaj wspaniały.