eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMartwię się › Re: Martwię się
  • X-Received: by 2002:a25:2554:: with SMTP id l81mr1327749ybl.62.1603785648707; Tue, 27
    Oct 2020 01:00:48 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:2554:: with SMTP id l81mr1327749ybl.62.1603785648707; Tue, 27
    Oct 2020 01:00:48 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postne
    ws.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 27 Oct 2020 01:00:48 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5f97c4be$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=62.153.224.133;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 62.153.224.133
    References: <rn1tvd$k7u$1@news.icm.edu.pl>
    <5f9483f8$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f955441$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f9594d6$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f95c991$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f97018b$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f97c4be$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Martwię się
    From: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 27 Oct 2020 08:00:49 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3173
    X-Received-Body-CRC: 2229727853
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686829
    [ ukryj nagłówki ]

    --Jakiego majątku? Auto ma być sprawne i takim jeżdżę. Przegląd jest istotny jedynie
    jak ktoś ma AC.

    to nie do konca prawda

    Za brak badań technicznych możesz dostać mandat.
    Nie może to natomiast być powodem regresu.

    Jeśli natomiast rzeczywiście stan techniczny auta miał wpływ na powstanie szkody lub
    przyczynił się do jej powiększenia, to firma ubezpieczeniowa ma obowiązek
    udowodnienia tego. Wówczas możemy mówić o tym, że poszkodowany przyczynił się do
    zaistnienia szkody, a odszkodowanie może być zgodnie z prawem obniżone o tyle, o ile
    procentowo poszkodowany przyczynił się do szkody. Przyczynieniem może być nie tylko
    niesprawne auto, ale też np. niezapięcie pasów. Ważne, by istniał związek przyczynowy
    ze szkodą.

    opcja a jezdzisz truposzem i TU jest w stanie udowodnic związek przyczynowy ze szkodą
    -> regres z OC

    opcja b jezdzisz sprawnym autem ale zeby zaoszczedzic 100 pln rocznie nie robisz
    przegladu :-)

    ogolnie nie ma dramatu ale przy OC juz trzeba uwazac bo UFG probuje agresywnie
    odzyskac kapuste i dokreca srube :-)

    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczen
    stwo/news-rekordowe-dlugi-polakow-przez-biede-czy-ro
    ztargnienie,nId,4811130


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: