  • Data: 2020-10-27 07:57:02
    Temat: Re: Martwię się
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-26 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Nigdy nie trafiłem na informację - ile osób jezdzi bez badan.
    > Byc moze zdarzaja sie tacy ale czy jest ich wielu?
    > W koncu kwota niewielka a ewentualne konsekwencje moga byc ogromne.
    > Masz jakies dane na ten temat?

    W tym artykule podano szacowaną liczbę badań.
    Liczbę zarejestrowanych pojazdów możesz odszukać.
    Przyjmij jakiś algorytm uwzględniający, że jakiś procent aut jest nowy
    i nie robi badań co roku i sobie wylicz.
    Ja przyjmuję, że jest takich sporo skoro ja sam jako
    w miarę praworządny obywatel zakładam taka możliwość.

    > No przeciez sam napisałes powyzej ze diagnosci i tak podbijaja
    > przeglady bo po pierwsze znaja klinetów, po drugie boja sie ich utraty.
    > Zeby nie było - moje odczucia i obserwacje sa jednak inne.
    > Z jednego miejsca gdzie robiłem regularnie przeglady zrezygnowałem
    > własnie dlatego ze irytowało mnie dopierdalanie sie do wszystkiego co
    > sie da, jezdziłem tak srednio 6 autami rocznie a mimo to chyba nie było
    > im zal...
    > Tam gdzie jezdze obecnie atmosfera jest zupełnie inna, bardziej
    > partnerska ale nie liczyłbym na to ze ewidentnie niesprawne auto
> [...]

    Ja niczego takiego nie sugerowałem. To Ty pisałeś, że mogą mieć chęć
    uwalić na przeglądzie dzień przed terminem - ja podałem Ci przykład,
    że tak nie będzie nawet jak SKP jest razem z warsztatem.
    Natomiast Twój wniosek, że jak klienta znają,
    to puszczają auto niesprawne jest nieuprawniony.
    Zawsze się znajdzie kilka rzeczy, na które można machnąć ręką
    (np brak żarówki tablicy z tyłu)
    ale jak coś wymaga zrobienia, to jest zrobione i bez tego pieczątki nie ma.

    > Własciciele stacji diagnostycznych? :)

    No o tym mowa.
    Źle skalkulowali.

    > widze ze masz gorsze zdanie o przecietnym Kowalskim niz ja.
    > Ja nie uwazam ludzi za debili którzy dla oszczedzenia 100zł beda
    > ryzykowali utrate całego majatku...

    Jakiego majątku?
    Auto ma być sprawne i takim jeżdżę.
    Przegląd jest istotny jedynie jak ktoś ma AC.
    Poza tym niczym innym się nie ryzykuje.