eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketowe a firmowe › Re: Marketowe a firmowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Marketowe a firmowe
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <3...@g...com>
    <nbi0vb$53p$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nbimmp$9i6$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
    Date: Mon, 7 Mar 2016 10:24:55 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <56dd48e7$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.8.189
    X-Trace: 1457342695 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22826 83.6.8.189:49495
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:695503
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-07 o 07:37, Kris pisze:
    >
    >>
    >> Nie... myślę że moc jest tu substytutem parametru jaki naprawdę
    >> potrzebujesz od silnika: momentu obrotowego... Być może różne
    >> silniki o tej samej mocy mogą mieć różne momenty obrotowe, może
    >> chodzi o przekładnię a może o rodzaj samego silnika.

    > Ale moc to praktycznie jedyny parametr podawany przez producentów
    > tego sprzętu więc tylko wg tego można ew porównania robić. Co nie
    > zmienia faktu że marketowa marka okazała się lepsza od Zelmera,
    > Boscha i Eldomu.
    >

    Zauważ, że z podobnej wielkości / wagi silnika - można uzyskać różne
    moce. Ale jeśli jakiś silnik będzie miał większą moc na jednostkę masy,
    to można z dużym prawdopodobieństwem wnioskować, że będzie miał,
    statystycznie rzecz widząc, mniejszą trwałość. No i mogło być tak, że
    wymienieni przez Ciebie, markowi producenci w dbałości o trwałość
    stosowali silniki mało wysilone. Zaś ten silnik, z urządzenia które tak
    chwalisz, pod _zbyt_ dużym obciążeniem dawał sporo więcej, niż jego moc
    znamionowa: mierzyłeś pobór prądu?
    Jednak jego konstrukcja, która to umożliwiała - była potencjalnie
    niebezpieczna, i mniej trwała. I tylko Tobie się udało, że jak raz
    posiadłeś wyjątkowy egzemplarz, który wykazał się dużą odpornością na
    permanentne przekraczanie dopuszczalnego obciążenia. A innym padały jak
    muchy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: