  • 21. Data: 2010-03-16 21:26:06
    Temat: Re: Mapy nokii opinie
    Od: MaćkuPićku <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 21:05, Ghost pisze:

    > B E Z E D U R A

    i na tym zakończmy.
    na pewno wiesz lepiej jak działa moja nawigacja w mojej komórce w mojej
    sieci w miejscach gdzie ja jej używam.
    Oczywiście.

    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 22. Data: 2010-03-16 21:29:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MaćkuPićku" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i na tym zakończmy.
    > na pewno wiesz lepiej jak działa moja nawigacja w mojej komórce w mojej
    > sieci

    Sugerujesz że ten sam program w jednej sieci i komórce ma takie babole, a w
    innej nie?
    Nie sądzę.
    Bardziej prawdopodobne jest że gadacie o dwóch różnych programach.

  • 23. Data: 2010-03-16 21:33:48
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >Nie wiem czy była zła, czy dobra, bo nie używałem, ale jak od Navteqa to
    >daje pewne wyobrażenie, a przy okazji wytłumaczenie takich kardynalnych
    >baboli o jakich tu pisano.

    A co to za bledy, ze adresy na jednej ulicy przekrecone?
    Za wyznaczanie trasy odpowiada algorytm urzadzenia.

    Sciagnij nowe mapy i potestuj, a nie oceniasz na podstawie map sprzed
    lat.

    Nokia kupila Navteqa 2 lata temu nie po to by wrzucac mapy innych
    producentow ;)

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 24. Data: 2010-03-16 21:44:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "MaćkuPićku" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i na tym zakończmy.
    > na pewno wiesz lepiej jak działa moja nawigacja w mojej komórce w mojej
    > sieci w miejscach gdzie ja jej używam.

    Alez pelna zgoda, nie wiem jak dziala Twoja nawigacja, ja nawet nie wiem co
    Ty masz za nawigacje - ba, sam tego nie wiesz. Ja tylko twierdze, ze bzdura
    jest wypisanie przez Ciebie, ze OviMaps dziala tak, a nie inaczej.

  • 25. Data: 2010-03-16 22:18:00
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > witajcie
    > nie zawsze mam przy sobie navi, a od czasu do czasu muszę gdzieś pojechać nie
    znając dokładnie okolicy. Era przy przedłużaniu
    > umowy proponuje mi tel z mapami nokii jak one się sprawdzają? Czy warto się w to
    bawić?

    Mysle, ze malo kto jedzi z legalna nawigacja Nokii.
    W wiekszosci ludze ktorych znam, zainstalowala pirata Garmin XT.
    Jezeli mozesz wziasc Nokie z Symbianem
    i da sie na tym zainstalowac program Garmina XT (poszukaj w necie)
    to polecam takie rozwiazanie.

  • 26. Data: 2010-03-16 22:35:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mysle, ze malo kto jedzi z legalna nawigacja Nokii.

    Bo?

  • 27. Data: 2010-03-16 22:51:39
    Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>

    W dniu 2010-03-16 11:02, keimak pisze:

    > Używałem Nokia Maps przez okres darmowy i mi się podobało, niestety normalna
    > cena nawigacji (238 zł) w Nokia Maps to wg mnie przesada. Nie mam natomiast
    > doświadczenia z Ovi Maps - ale na pewno bazują na tych samych mapach.

    Od niedawna Ovi maps w wersji płatnej kosztuje 40,99 zł (!) I to jest
    całkowity koszt rocznej licencji na tą nawigację. Wg Nokii cena ta
    pokrywa "koszty administrowania oraz koszty serwerów".

    Nie kupowałem, ale po wejściu w telefonie do sklepu z licencjami
    pokazuje się faktycznie taka cena.

    pozdr

    ŁukaszT

  • 28. Data: 2010-03-16 23:20:37
    Od: cztery <r...@d...trzy>

    > 1. nie przywiązujesz uwagi do numeracji domów - jest makabryczna.
    > Mój dom jest na drugim końcu ulicy. (numeracja w odwrotną stronę)

    Jaka to ulica ?

    > 2. nie stresuje Cię czekanie.
    > W opcji za darmo łapie fixa 2-5 minut. Darmowa nawi nie ma wspomagania
    > GPS które wymaga łączenia z GPRS.

    Tutaj nie ma nic do rzeczy program ile aparat, z ktorego korzystasz.
    Na tych samych mapach (jeszcze nokia maps) moj E66 lapal fixa kilka
    minut. E52 lapie go w niecala minute.
    Podobnie wyglada to przy ovi maps.

    > 3. Bez łączności GPS nie zrobisz w telefonie trasy.

    Przeciez w ovi maps mozna zaplanowac trase bez polaczenia GPS. Znajdz
    miejsc - tam wklepujesz co chcesz i dodajesz do trasy. I tak mozesz
    kilka punktow dodac - zobaczyc trase itp.

  • 29. Data: 2010-03-16 23:53:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Wasil" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > A co to za bledy, ze adresy na jednej ulicy przekrecone?

    A kto je przekręcił?
    Soft?

    > Za wyznaczanie trasy odpowiada algorytm urzadzenia.
    >
    > Sciagnij nowe mapy i potestuj, a nie oceniasz na podstawie map sprzed
    > lat.

    Ja?
    Przecież to nie ja pisałem.

    Ja styk z Navteqiem miałem rok temu, na innym urządzeniu - wrażenia miałem
    podobne, błędów co niemiara.

  • 30. Data: 2010-03-17 07:45:51
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >Ja styk z Navteqiem miałem rok temu, na innym urządzeniu - wrażenia miałem
    >podobne, błędów co niemiara.

    Podaj konkretne sytuacje.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com