  • Data: 2013-02-19 19:03:49
    Temat: Re: Mapy GPS
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-19 15:55, J.F pisze:

    > OSM mial niedawno powazna reorganizacje ... ale mysle ze sie odbuduje.
    > i 95% bedzie pokazywal.
    >

    > A Nokia ... kto ma, ten niech sprawdzi obwodnice poznania, S11 czy
    > jakos tak.
    > Bo u mnie juz jest, a tymczasem ... kawalka jeszcze nie zaczeli
    > budowac :-)
    >
    > J.

    No, może OSM kiedyś dojdzie do tego stopnia że można będzie tej mapy
    używać jako nawigacji. Na dzień dzisiejszy nie jest ciekawie. Myślę że
    te zmiany powinny obejmować możliwość edycji mapy przez użytkowników,
    jak to ma miejsce w UMP.

    Bardzo poważnie biorę pod uwagę zakup Nokii.. M.in. z powodu darmowej
    nawigacji z dożywotnia możliwością aktualizacji. A co do błędu z tą
    obwodnicą - no cóż - nie ma map idealnych.