  • 41. Data: 2012-05-05 20:18:04
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 20:10, Cavallino wrote:

    > Jak jadą pod wpływem, to albo menele, albo głupole.
    > Żadnego z takich mi nie żal i nie uważam, żeby ktokolwiek z nich
    > powinien mieć prawo jazdy.

    To się zdecyduj, czy jeżdzą po piwie dlatego, że menele, czy menele,
    dlaetego że jeżdzą po piwie:P

    Shrek.

  • 42. Data: 2012-05-05 21:36:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > To się zdecyduj, czy jeżdzą po piwie dlatego, że menele, czy menele,
    > dlaetego że jeżdzą po piwie:P

    Jeśli jeżdżą dlatego, że menele, to menele, a jeśli jeżdżą, a nie menele, to
    głupole.

  • 43. Data: 2012-05-05 21:58:56
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał:
    > komendant twierdzi, że to nie była akcja wymierzona przeciwko rowerzystą

    Zapomniałeś napisać przeciwko komu ta akcja przeprowadzana za pomocą
    rowerzysty.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 44. Data: 2012-05-05 21:59:04
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-05 19:49, Cavallino pisze:

    > Ale nie ma jechać jak chlał.
    > Ma iść, albo być wieziony.
    > Gdy chce jechać, ma nie chlać, najlepiej dzień wcześniej również.
    > Ewentualnie kupić alkomat.

    Czy nie rozumiesz że iść po nawaleniu i jechać rowerem po nawaleniu to w
    zasadzie identyczne niebezpieczeństwo dla otoczenia? Tak samo może
    iść/jechać drogą jak i iść/jechać chodnikiem.

    Nasze prawo nie odróżnia prowadzenia tankowca po nawaleniu od kierowanie
    rowerem. Natomiast chodzenie po drodze jak się ktoś nawalił jest wg tego
    samego prawa całkowicie dopuszczalne...

    Przecież to jest IDIOTYCZNE.

    Rafał

  • 45. Data: 2012-05-05 22:00:43
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-05 19:48, Shrek pisze:

    > Daj mu spokój. Sam napisał, że nie chodzi o to czy jest groźny, a o
    > "zasady". Co w zasadzie wyklucza dyskusje, bo jak jest człowiekiem z
    > zasadami, to będzie się ich trzymał i go nie przekonasz;P

    Zasady mogą być oparte o logikę w innym przypadku to jest po prostu
    wiara a nią faktycznie nie ma co dyskutować.

    Rafał

  • 46. Data: 2012-05-05 22:19:23
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 21:59, The_EaGle wrote:

    > Nasze prawo nie odróżnia prowadzenia tankowca po nawaleniu od kierowanie
    > rowerem. Natomiast chodzenie po drodze jak się ktoś nawalił jest wg tego
    > samego prawa całkowicie dopuszczalne...

    Dodajmy jeszcze, że powszechnie przyjęta przez media definicja nawalenia
    jest też conajmniej dyskusyjna, nawet dla obywateli niesłowiańskiego
    pochodzenia:P

    Shrek.

  • 47. Data: 2012-05-05 22:22:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy nie rozumiesz że iść po nawaleniu i jechać rowerem po nawaleniu to

    To nie to samo, skoro ma nie jechać, to ma nie jechać.
    Nauczyć się, że jak się chleje, to się nie jedzie.

  • 48. Data: 2012-05-05 22:40:39
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-05 22:22, Cavallino pisze:

    > To nie to samo, skoro ma nie jechać, to ma nie jechać.
    > Nauczyć się, że jak się chleje, to się nie jedzie.

    Deskorolką czy na rolkach mogę "jechać" nawalony a rowerem nie... Coś
    nie klei się ta twoja logika...

    Rafał

  • 49. Data: 2012-05-06 09:26:19
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-05-04 13:40, Shrek pisze:

    > Ciekawe jak wyjdą statystyki "pijanych kierowców" w stosunku do
    > "długiego sylwestrowego". I czy podadzą rozróżnienie na paragrafy;)
    >
    > Shrek.

    Do statystyk ja się dołożyłem, przyczyniając się do zatrzymania 2
    pijaczków, jeden miał 2,2 drugi 2,7 promila ;)

    Pozdrawiam !

  • 50. Data: 2012-05-06 10:13:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 04 May 2012 13:40:44 +0200, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    >Ciekawe jak wyjdą statystyki "pijanych kierowców" w stosunku do
    >"długiego sylwestrowego". I czy podadzą rozróżnienie na paragrafy;)

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Armia-nietrze
    zwych-za-kolkiem-45-tys-zatrzymanych,wid,14462368,wi
    adomosc.html

    Mimo że od początku długiego weekendu policjanci apelują, by nie
    wsiadać za kierownicę pod wpływem alkoholu, to zatrzymali już 4644
    nietrzeźwych kierujących. - Niestety nasze statystyki pokazują, że
    większość z tych kierowców to ci, którzy mają powyżej 0,5 promila
    alkoholu we krwi - czyli popełniają przestępstwo zagrożone karą do
    dwóch lat więzienia. Przykładowo w sobotę, na 463 kierowców aż 429
    miało powyżej 0,5 promila. To nie są osoby, które wypiły jedno piwo
    przy grillu - zaznaczyła Puchalska.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280