  • 31. Data: 2012-05-05 19:45:26
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-05 19:33, Cavallino pisze:

    > Ale to nie o to chodzi dla kogo jest groźny.
    > Chodzi o tępienie jazdy po nachlaniu się alkoholu w jakiejkolwiek
    > postaci i ilości.
    > Niech pije colę, nie będzie miał problemów.

    Jak jedzie samochodem, kombajnem, prowadzi pociąg czy inny pojazd
    potencjalnie niebezpieczny dla innych - zgoda ale jak prowadzi pojazd
    ważący 10-15kg i rozpędzający się po nawaleniu do max 20km/h to jego
    "groźność" jest taka sama jak nawalonego pieszego a kara zupełnie nie
    współmierna do czynu.

    Rafał

  • 32. Data: 2012-05-05 19:46:06
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 19:43, Cavallino wrote:

    > A ja o tym.
    > Zero tolerancji w tej sprawie i koniec.

    Wrotki...

    > IMO słuszna postawa, ma odstraszać i odzwyczajać.

    Ale jak pokazuje praktyka gówno odstrasza. Nie miej pretencji jak ktoś
    cie potrąci samochodem zamiast rowerem. Sam wybrałeś:P

    Shrek.

  • 33. Data: 2012-05-05 19:48:09
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 19:45, The_EaGle wrote:

> [...]
    > ważący 10-15kg i rozpędzający się po nawaleniu do max 20km/h to jego
    > "groźność" jest taka sama jak nawalonego pieszego a kara zupełnie nie

    Daj mu spokój. Sam napisał, że nie chodzi o to czy jest groźny, a o
    "zasady". Co w zasadzie wyklucza dyskusje, bo jak jest człowiekiem z
    zasadami, to będzie się ich trzymał i go nie przekonasz;P

    Shrek.

  • 34. Data: 2012-05-05 19:48:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > No to przyznałeś, że nie o racjonalne przesłanki ci chodzi. Od razu
    > prohibicję sobie wprowadźcie;)

    O to właśnie chodzi, o prohibicję dla chcących czymkolwiek kierować.
    Człowiek nie pies, nie musi chlać akurat alkoholu gdy chce jechać.

  • 35. Data: 2012-05-05 19:49:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jak jedzie

    Ale nie ma jechać jak chlał.
    Ma iść, albo być wieziony.
    Gdy chce jechać, ma nie chlać, najlepiej dzień wcześniej również.
    Ewentualnie kupić alkomat.

  • 36. Data: 2012-05-05 19:50:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Ale jak pokazuje praktyka gówno odstrasza.

    Wśród meneli na pewno.
    Ale myślący ludzie jednak się boją, w najgorszym przypadku kupują alkomaty.

  • 37. Data: 2012-05-05 20:07:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 05 May 2012 18:49:52 +0200, LEPEK wrote:

    > Najbezpieczniej to ten rower prowadzić idąc obok niego, bo wtedy
    > zaliczasz się do pieszych ;)

    Rower należy "ciągnąć", "pchać" itp...
    Nigdy nie "prowadzić" :)

  • 38. Data: 2012-05-05 20:08:01
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 19:50, Cavallino wrote:

    > Wśród meneli na pewno.
    > Ale myślący ludzie jednak się boją, w najgorszym przypadku kupują alkomaty.

    Tak, tak. To napewno menele byli, bo jak wiadomo menele nic, tylko
    rowerami po centrum krakowa popierdalają:P

    Shrek.

  • 39. Data: 2012-05-05 20:08:46
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 19:48, Cavallino wrote:

    > O to właśnie chodzi, o prohibicję dla chcących czymkolwiek kierować.

    Wrotki, hulajnogi...

    Shrek.

  • 40. Data: 2012-05-05 20:10:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Tak, tak. To napewno menele byli, bo jak wiadomo menele nic, tylko
    > rowerami po centrum krakowa popierdalają:P

    Jak jadą pod wpływem, to albo menele, albo głupole.
    Żadnego z takich mi nie żal i nie uważam, żeby ktokolwiek z nich powinien
    mieć prawo jazdy.