    Date: Tue, 08 May 2012 10:55:37 +0200
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    <4fa655f7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <4fa6b37d$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <htxm421p6jep$.4bvd61658bz8.dlg@40tude.net>
    <jo82rs$doo$2@news.icm.edu.pl>
    <vuydw4rurdlw$.1plggi3abda7p$.dlg@40tude.net>
    <4fa827c7$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <4fa8ba36$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <1fp9338c2nv8y$.e2lcxq7wjj81.dlg@40tude.net>

    W dniu 2012-05-08 10:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Nadal popierasz arumenty pijących kierowców.
    > Bo oni wszyscy też uważają że jadą z _rozsądną_ ilością alkoholu we krwi,
    > która pozwala im jechać bezpiecznie.
    Tylko co to jest "rozsądna ilość"? Ja akurat nie jeżdżę po alkoholu i
    limity w tym zakresie mało mnie obchodzą, ale wydaje mi się, że 1 piwo
    nic by w mojej jeździe nie zmieniło. 3 lub 4 już tak. Mogę się dobrze
    czuć, może mi się wydawać, że nie jestem pijany, ale reakcje na pewno
    już nie będą tak szybkie i automatyczne. To tak samo, jak ze zmęczeniem.
    Człowiek z reguły nie wie, kiedy przychodzi granica i nie nadaje się do
    prowadzenia.

    > A zdanie o narzuconych limitach mają
    > dokładnie to samo co Ty.

    Ja też uważam, że spora ilość ograniczeń prędkości jest bez sensu.
    Chociażby ograniczenie do 50 na Klecińskiej we Wrocławiu, czy
    ograniczenia na sporych kawałkach DK8.