  • Data: 2012-05-05 19:41:31
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-05 19:32, Cavallino wrote:

    > Pieszo.

    Nie o tym pisze, tylko o stopniowaniu kar. Tak się przyjęło, że nie za
    wszystko jest od razu czapa. Brutalnie mówiąc nie bez powodu za gwałt
    jest mniej niż za zabójstwo - żeby nie opłacało się ofiary zaciukać.
    Jakby było tyle samo, to mielibyśmy "mniej" gwałtów, a więcej
    "zaginięć". Teraz czaisz?

    Tutaj jak już masz jechać po pijaku (i nie mówcie mi, że matka siedzi z
    tyłu, bo my nie o tym), to obiektywnie bardziej się opłaca bryką niż
    rowerem. Rowerzystów z wyrokami prawie połowa, a o rząd wielkości ich
    mniej od kierowcó, sezon trwa pół roku, każdy się połapie, że szansa na
    złapanie jest o kilka rzędów wielkości mniejsza samochodem. I tak działa
    prawo, a powinno na odwrót. Teraz zrozumiałeś?

    > A jak ktoś nie może powstrzymać się od chlania i jechania, to słusznie,
    > że mu prawko biorą, bo potencjalnie niebezpieczny jest.

    Masz fiuta? No to wiesz już co dalej;)

    Shrek.