    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie
    Date: Mon, 29 Mar 2010 11:06:09 +0200

    > taki swistek ,mozna olac , bo to nie mandat a jedynie wezwanie w celu
    zlozenia
    > wyjasnien .
    > Ja zawsze olewam . Za 1 wydano zaocznie nastepujacy wyrok w sadzie
    grodzkim:
    > nagana i przerzucenie oplaty za postepowanie sadowe na koszt Skarbu
    Panstwa, tak
    > wiec mozna olac :). no chyba ze boisz sie nagany ;)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Aman
    Nie można "olać".
    Zdenerwuje się milicjant i jeszcze się zaweźmie.
    Ja miałem bardzo podobną sytuację.
    Odbierałem żonę z dziećmi po porodzie ze szpitala przy ul. Polnej w
    Poznaniu.
    W 2007 był tam remont całej ulicy Jackowskiego.
    Normalnie tam trudno zaparkować, a co dopiero wtedy.
    Postawiłem gdzieś samochód i po godzinie kwit.
    Zadzwoniłem i powiedziałem jak sprawa wygląda.
    Gość wyraził zrozumienie, ale i tak kazał mi przyjść złożyć wyjaśnienia.
    Mówił, że nie można wysłać pocztą (mieszkam daleko).
    Nie posłuchałem i wysłałem wyjaśnienie w kopercie wraz z kwitem.
    Nie było kłopotu.
    Jak w mundurze człowiek, a nie szmata, to zrozumie.
    Ale szacunek należy okazać, jako że z początku nie wiadomo, co to za
    posterunkowy.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar