    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Date: Sat, 16 Oct 2010 03:10:55 -0700 (PDT)

    On 16 Paź, 11:49, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > A kodeks to nie prawo?

    Tomek wyjasnil ci, ze strefa platnego parkowania jest uchwalana
    ustawa, ja dopisalem ze przez rade miasta, a ty go prosisz o
    uzasadnienie swojej nieznajomosci kodeksu drogowego. Przeczytaj
    ponownie 3x wlasny watek to moze zrozumiesz o czym sam piszesz i
    odpowiedzi na twoje pytania.

    > Nie zamierzam zapłacić za coś, czego nie zrobiłem.

    Nie chcesz - nie plac. Twoj problem.

    > Ja zaparkowałem na
    > chodniku, a nie w strefie płatnego parkowania. Nie wiem też czy chce mi
    > się iść odwoływać od tego wezwania do zapłaty.

    Wydawalo ci sie, ze jestes tak zajebiscie przebiegly, ze parkujac na
    chodniku wywiniesz sie od obowiazku uiszczenia oplaty za parkowanie?
    No niestety, tym razem glupole nie poznali sie na twoim geniuszu.
    Bardzo mi cie zal :(

    --
    amos