eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMandat za niewłaściwe odmrazanie szybRe: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
    Date: Thu, 11 Jan 2018 19:21:54 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <p38a06$aqq$1@node2.news.atman.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5a534168$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2vh5v$75l$1@node2.news.atman.pl> <p32qbo$k9k$1@node1.news.atman.pl>
    <p35gp1$o1h$2@node2.news.atman.pl> <p35jg1$qld$1@node2.news.atman.pl>
    <5a5663d8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <p35ttg$4hj$1@node2.news.atman.pl>
    <5a5681cf$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3616j$q85$1@node1.news.atman.pl>
    <5a571e96$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <p378fp$aah$1@node2.news.atman.pl>
    <5a574009$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <p37gt8$icu$1@node2.news.atman.pl>
    <5a576356$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1515694918 11098 89.69.207.111 (11 Jan 2018 18:21:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Jan 2018 18:21:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <5a576356$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622407
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11-01-2018 o 14:15, T. pisze:

    > Przyznam, że nigdy tego nie robiłem :-)
    > Pewnie ważną sprawą jest odpowiednia ilośc kleju czy innego
    > uszczelniacza...
    > T.
    > Ps. Dawno temu miałem fabrycznie źle uszczelnioną tylną szybę w Espero.
    > Lało do środka aż miło...

    Warto przy jakiś naprawach przyglądać się co i jak, gdy nie jest się
    mechanikiem. Np. gdy będziesz chciał jakiś przewód pociągnąć do czegoś
    tam, to warto wiedzieć jak zdjąć element tapicerki itd.

    Co do szyb - klejenie polega na posmarowaniu klejem uszczelki
    przytwierdzonej na stałe do szyby przez jej producenta. Pomijam
    odtłuszczania i inne zabiegi. Szyba w tym stanie leży odłogiem chyba
    przez kilkanaście min. a potem się ją zwyczajnie wpasowuje w ramę. Ot
    cała filozofia. Trzeba zadbać by ruch był prostopadły do ramy - wtedy
    szyba sama wskakuje na miejsce. Żadnego dopychania. Czasem może się
    zdarzyć, że rama ma delikatne wgniecenie - wtedy klej może nie sięgnąć =
    potop. Druga metoda na potop: jeździć autem ze świeżo klejoną szybą,
    najlepiej po wertepach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: