-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
Date: Thu, 11 Jan 2018 19:21:54 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <p38a06$aqq$1@node2.news.atman.pl>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5a534168$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<p2vh5v$75l$1@node2.news.atman.pl> <p32qbo$k9k$1@node1.news.atman.pl>
<p35gp1$o1h$2@node2.news.atman.pl> <p35jg1$qld$1@node2.news.atman.pl>
<5a5663d8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<p35ttg$4hj$1@node2.news.atman.pl>
<5a5681cf$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<p3616j$q85$1@node1.news.atman.pl>
<5a571e96$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
<p378fp$aah$1@node2.news.atman.pl>
<5a574009$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<p37gt8$icu$1@node2.news.atman.pl>
<5a576356$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1515694918 11098 89.69.207.111 (11 Jan 2018 18:21:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Jan 2018 18:21:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <5a576356$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622407
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11-01-2018 o 14:15, T. pisze:
> Przyznam, że nigdy tego nie robiłem :-)
> Pewnie ważną sprawą jest odpowiednia ilośc kleju czy innego
> uszczelniacza...
> T.
> Ps. Dawno temu miałem fabrycznie źle uszczelnioną tylną szybę w Espero.
> Lało do środka aż miło...
Warto przy jakiś naprawach przyglądać się co i jak, gdy nie jest się
mechanikiem. Np. gdy będziesz chciał jakiś przewód pociągnąć do czegoś
tam, to warto wiedzieć jak zdjąć element tapicerki itd.
Co do szyb - klejenie polega na posmarowaniu klejem uszczelki
przytwierdzonej na stałe do szyby przez jej producenta. Pomijam
odtłuszczania i inne zabiegi. Szyba w tym stanie leży odłogiem chyba
przez kilkanaście min. a potem się ją zwyczajnie wpasowuje w ramę. Ot
cała filozofia. Trzeba zadbać by ruch był prostopadły do ramy - wtedy
szyba sama wskakuje na miejsce. Żadnego dopychania. Czasem może się
zdarzyć, że rama ma delikatne wgniecenie - wtedy klej może nie sięgnąć =
potop. Druga metoda na potop: jeździć autem ze świeżo klejoną szybą,
najlepiej po wertepach.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.18 07:48 miumiu
- 12.01.18 15:51 Marek S
- 13.01.18 22:36 Marek S
- 07.02.18 02:36 RoMan Mandziejewicz
- 07.02.18 10:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-01-21 Warszawa => IT Assets Manager <=
- 2025-01-21 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2025-01-20 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-20 Białystok => User Experience Designer <=
- 2025-01-20 Katowice => UX Designer <=
- 2025-01-20 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-20 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-20 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-21 e-doręczenia
- 2025-01-20 Zbieranie podpisów przed sklepem
- 2025-01-20 cenzura internetu
- 2025-01-20 ulaskawienie