  • Data: 2018-01-08 15:39:56
    Temat: Re: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
    Od: "zhbick" <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Stuknięty to jest ten, kto uważa innych za stukniętych.

    zgadzam się z Tobą,
    pozwól, że przypomnę Twoją wypowiedź, w której uważasz innych za
    inteligentnych inaczej:

    ale powstrzymam się od komentowania

    > Nie widzę więc problemów w doradzaniu, że wystarczy włączyć nawiew.

    Opisałem przypadek, w którym zdecydowanie nie wystarczyło

    > Zapewne dla ciebie i tak jestem "inteligentny inaczej".

    Ależ nie, na co masz dowód chociażby w postaci zwracania się do Ciebie z
    szacunkiem, wyrażanym pisaniem z wielkiej litery. Z ciekawością słucham
    Twoich argumentów, oddalając jednak przeświadczenie, że masz jedyną słuszną
    rację.