  • Data: 2018-01-08 16:43:32
    Temat: Re: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-08 16:08, J.F. wrote:

    >Stawiam ze benzyniak jednak przy tej temperaturze bedzie musial
    >pochodzic dluzej niz 2-3 minuty, a diesel to juz w ogole.

    Zalezy jaki chcesz skutek. +20 to moze nie jest bardzo cieplo, ale
    zawsze wiecej niz -10.

    >W sumie teraz przy bezsnieznej pogodzie to nie za bardzo jest co
    >odsniezac, glownie trzeba odszronic, wiec czekanie az sie silnik
    >wystarczajaco nagrzeje to zwyczajna strata czasu.

    Tu nie chodzi o snieg, tu chodzi o temperature.

    >Ja jestem za tym zakazem, szczegolnie jak dzis patrzylem na kopcacych
    >skrobaczy, dymiacych w strone budynku pod ktorym stoja.

    Ale po co w zimie okna trzymac otwarte.

    No i czy bedziesz nadal za, jak cie taki przejedzie, bo "przepraszam,
    nie zauwazylem, latarnia oslepila".

    >Akurat przedmowca pisal o parowaniu od srodka, wiec do tego sie
    >odnioslem.
    >Raczej myslalem o srodkach ktore zapobiegaja osadzaniu sie wilgoci na
    >szybie - podobniez zasyfienie szyby zwieksza szanse na parowanie.
    >Poza
    >tym winowajca moze byc wilgoc wewnatrz samochodu wiec jakis patent
    >typu pakiet z pochlaniaczem wilgoci schowany pod fotel moze sie
    >przydac.

    Jak jest duzy problem, to owszem, ale jak problem jest na minute pracy
    silnika ? :)

    J.