  • 11. Data: 2012-07-20 14:54:27
    Temat: Re: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantów
    Od: "Pentaprism" <p...@N...gazeta.pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Jechał pan BZIUUUUUM a miał‚ RAM PAM PAM PAM PAM ?

    Coś w tym stylu. Zobaczył kogoś łamiącego przepisy i postanowił zarejestrować
    to aby ukarać pirata. Raczej każdy sąd uwierzy, że przeciętny policjant z
    drogówki jest w stanie bez użycia radaru stwierdzić, że dany samochód jedzie
    140 a nie 70.
    Tak samo policjant nie musi mieć uprawnień diagnosty samochodowego, aby
    stwierdzić, że taki: http://weblinksgroup.com/tuberally/wp-
    content/uploads/mvbthumbs/img_2190_car-driving-total
    ed.jpg pojazd nie powinien
    jeździć po drogach publicznych.

    Dozwoloną prędkość musiał przekroczyć, bo jak inaczej mógłby kogoś jadącego
    70km/h szybciej niż wynosiła dopuszczalna prędkość?

    --
    Pentaprism

  • 12. Data: 2012-07-20 18:53:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pentaprism" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jubke2$fr1$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > to aby ukarać pirata. Raczej każdy sąd uwierzy, że przeciętny policjant z
    > drogówki jest w stanie bez użycia radaru stwierdzić, że dany samochód

    Ale jadąc 140 nie dogoni ze startu zatrzymanego nikogo jadącego 140, trzeba
    w tym celu posuwać daleko szybciej.
    I przy okazji robić kilka razy większe zagrożenie niż ktoś jadący spokojnie
    140.

  • 13. Data: 2012-07-20 19:32:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.07.2012 23:11, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    (..)
    > Wiadomo - wykroczenie ewidentne. Przyjmujemy mandat. Ale co dalej ?
    > Kierujemy "i vice versa" wniosek do sądu o ukaranie policjantów którzy
    > nas zatrzymali ? Mając nagranie z kamerki (mijanie radiowozu a następnie
    > zatrzymanie nas przez ten sam radiowóz parę minut później) z łatwością
    > wykażemy, że musieli ciąć POWYŻEJ 140 km/h by nas dojść ...

    co rozumiesz "mając nagranie"? Ja miałem nagranie, skierowałem i dostali
    mandaty. oczywiście zasłaniali się tym ze byli "podczas czynności". Na
    moim nagraniu widać ze nie byli, "koguty" nie migały, "tak se" jechali.
    (sprawa nie dotyczyła prędkości tylko pasów)
    Tak więc jeśli wykażesz swoim nagraniem, a najlepiej jeszcze ich
    nagraniem (trzeba było nie przyjąć) że

    1. nie mieli podstaw do ścigania Was bo tylko domniemali że jedziecie za
    szybko,
    2. dogonili Was (łamiąc przepisy)
    3. i dopiero wtedy podjęli czynności

    To masz duuuuże szanse.

    ToMasz

  • 14. Data: 2012-07-20 19:45:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Autostrada A2 - aktualnie zajebista alternatywa dla DK8.

    > Czy znów znalazłby się odważny sędzia by jebnąć punktami i kara pieniężną
    > dla funkcjonariusza drogówki ?

    Nie jebnie, bo to są okoliczności konieczne do pełnienia obowiązków, tak
    samo jak zatrzymanie sie na autostradzie, gdzie jak wiadomo zatrzymywać sie
    nie wolno.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 15. Data: 2012-07-20 21:28:48
    Od: Jasio <n...@o...pl>

> [...]
    >

    > Nie jebnie, bo to są okoliczności konieczne do pełnienia obowiązków, tak
    > samo jak zatrzymanie sie na autostradzie, gdzie jak wiadomo zatrzymywać

    Tylko, że wtedy mają włączoną dyskotekę.

  • 16. Data: 2012-07-20 21:46:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko, że wtedy mają włączoną dyskotekę.

    Kiedy, kiedy stoją z szuaraką i łapią kierowców? Nie mają dyskoteki i mogą
    tam stać (tak samo jak mogą stać w innych miejscachm, gdzie zatrzymywać sie
    nie wolno).
    Mogą też złamać prawo jadąc i mierząc prędkość i w tym celu wcale nie muszą
    włączyć "dyskoteki"

  • 17. Data: 2012-07-20 22:04:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.07.2012 21:46, Kuba (aka cita) pisze:

> [...]
    > zatrzymywać sie nie wolno).
    > Mogą też złamać prawo jadąc i mierząc prędkość i w tym celu wcale nie

    we wspomnianym przezemnie przypadku, odpowiedziano mi wstępnie że
    funkcjonariusze "pełnili czynności" (co podważyłem)
    Moim zdaniem, "suszenie" to jest pełnienie czynności, wypisywanie
    mandatu również. natomiast dojazd do stacjonarnego punktu pomiaru
    prędkości też? A jeśli to nie jest stacjonarny punkt mierzenia prędkości
    tylko odcinek na którym powinni użyć fotoradaru?
    PAranoja. jeśli jednak odpowiedziałeś że tak, to kto decyduje od kiedy
    zaczyna się owo pełnienie czynności? od wejścia do radiowozu? I tak
    wyjazd z komisariatu na pełnym gazie bez kogutów?

    ToMasz

  • 18. Data: 2012-07-20 22:08:33
    Od: Jasio <n...@o...pl>

> [...]
    > zatrzymywać sie nie wolno).
    > Mogą też złamać prawo jadąc i mierząc prędkość i w tym celu wcale nie

    ale masz jakieś podstawy prawne tych twierdzeń, czy tak sobie bełkoczesz?

    Stania z suszarką na autostradzie nie skomentuje, bo nawet psy nie są aż
    tak głupie, żeby wpaść na taki pomysł.

  • 19. Data: 2012-07-20 22:20:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Stania z suszarką na autostradzie nie skomentuje, bo nawet psy nie są aż
    > tak głupie, żeby wpaść na taki pomysł.

    mało widocznie widziałeś....

  • 20. Data: 2012-07-20 22:25:38
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    > Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mało widocznie widziałeś....

    prawo jazdy mam od kilku lat, więc faktycznie mało widziałem. w latach
    dziewięćdziesiątych nie miałem prawa jazdy. na wschód też nie jeżdżę.

    a na tą część co wyciąłeś to odpowiesz, czy udajesz, że jej nie było?