eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantówRe: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantów
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów
    przez policjantów
    Date: Fri, 20 Jul 2012 22:04:58 +0200

    W dniu 20.07.2012 21:46, Kuba (aka cita) pisze:

    > Kiedy, kiedy stoją z szuaraką i łapią kierowców? Nie mają dyskoteki i
    > mogą tam stać (tak samo jak mogą stać w innych miejscachm, gdzie
    > zatrzymywać sie nie wolno).
    > Mogą też złamać prawo jadąc i mierząc prędkość i w tym celu wcale nie
    > muszą włączyć "dyskoteki"

    we wspomnianym przezemnie przypadku, odpowiedziano mi wstępnie że
    funkcjonariusze "pełnili czynności" (co podważyłem)
    Moim zdaniem, "suszenie" to jest pełnienie czynności, wypisywanie
    mandatu również. natomiast dojazd do stacjonarnego punktu pomiaru
    prędkości też? A jeśli to nie jest stacjonarny punkt mierzenia prędkości
    tylko odcinek na którym powinni użyć fotoradaru?
    PAranoja. jeśli jednak odpowiedziałeś że tak, to kto decyduje od kiedy
    zaczyna się owo pełnienie czynności? od wejścia do radiowozu? I tak
    wyjazd z komisariatu na pełnym gazie bez kogutów?

    ToMasz