  • 21. Data: 2012-07-21 00:15:31
    Temat: Re: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantów
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:juce3r$92v$1@node2.news.atman.pl...
    > Stania z suszarką na autostradzie nie skomentuje, bo nawet psy nie są aż
    > tak głupie, żeby wpaść na taki pomysł.

    Ależ są - a przynajmniej byli, ja dostałem w 1998 mandat właśnie na
    autostradzie (na ograniczeniu do 100, które bez żadnego poważnego powodu po
    prostu pojawiło się (prosty odcinek na niewielkim wzniesieniu, żadnych
    robót, zwężenia, oblodzenia itp.) Jeden radiowóz stał jakies 300 metrów za
    drugim na pasie awaryjnym, pies z tego pierwszego machał, ten z drugiego
    wypisywał mandaty i pokazywał pomiar z suszarki. Psiarnia z Katowic.
    Faktem jest, że potem nigdy mi się to nie zdarzyło, poza kilkoma psami na
    motocyklach, którzy mnie wyprzedzili nie spotykałem ich na autostradach.

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2012-07-21 11:03:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 20 Jul 2012 22:08:33 +0200, Jasio <n...@o...pl> wrote:

    >Stania z suszarką na autostradzie nie skomentuje, bo nawet psy nie są aż
    >tak głupie, żeby wpaść na taki pomysł.

    A jednak. Na A2, tam gdzie jest ograniczenie do 100 km/h widziałem dwa
    razy. Dodatkowo raz widziałem pod estakadami rozwidlenia na S8/S2, raz
    na budowanym PPO.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2012-07-21 13:38:04
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-07-21 11:03, jerzu pisze:

    > A jednak. Na A2, tam gdzie jest ograniczenie do 100 km/h widziałem dwa
    > razy. Dodatkowo raz widziałem pod estakadami rozwidlenia na S8/S2, raz
    > na budowanym PPO.

    ale jak?
    stali na poboczu i ściągali ludzi z lewego pasa?

  • 24. Data: 2012-07-21 14:31:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 21 Jul 2012 13:38:04 +0200, Jasio <n...@o...pl> wrote:

    >ale jak?
    >stali na poboczu i ściągali ludzi z lewego pasa?

    Tak, stali na poboczu, dokładniej we wjeździe do nieczynnego MOP. I
    łapali na radar.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-07-21 14:43:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > prawo jazdy mam od kilku lat, więc faktycznie mało widziałem. w latach
    > dziewięćdziesiątych nie miałem prawa jazdy. na wschód też nie jeżdżę.
    >
    > a na tą część co wyciąłeś to odpowiesz, czy udajesz, że jej nie było?

    Nie będę szukał specjalnie dla Ciebie paragrafów. Jeśli tak Cie to
    interesuje sam możesz sobie to znaleźć.

    Możesz więc poszukać, albo uznać, ze to nie istnieje i przy najbliższej
    okazji iść do sądu wskazując, ze policjant przekroczył prędkość gdy
    zamierzał zmierzyć Twoją prędkość, ew. że stał na zakazie z radarem. Ciekawe
    czy wygrasz ....

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 26. Data: 2012-07-21 16:05:48
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    > Nie będę szukał specjalnie dla Ciebie paragrafów. Jeśli tak Cie to
    > interesuje sam możesz sobie to znaleźć.

    ciężko znaleźć coś, co nie istnieje.

> [...]
    > okazji iść do sądu wskazując, ze policjant przekroczył prędkość gdy
    > zamierzał zmierzyć Twoją prędkość, ew. że stał na zakazie z radarem.

    czyli bełkoczesz, tak jak myślałem.

  • 27. Data: 2012-07-21 17:09:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > ciężko znaleźć coś, co nie istnieje.

    co nie istnieje? Wyższa konieczność wymagana do wypełnienia obowiązków
    służbowych?
    LOL

    > czyli bełkoczesz, tak jak myślałem.

    Ok, niech będzie, ze bełkocze. Nie przyjmij mandatu z powodu tego, ze
    policjant popełnił wykroczenie, albo zgłoś takie wykroczenie policjanta i
    zobaczymy na czym sie skończy.

    EOT

  • 28. Data: 2012-07-21 17:31:15
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    > co nie istnieje? Wyższa konieczność wymagana do wypełnienia obowiązków
    > służbowych?
    > LOL

    ROTFL
    wyższa konieczność do wystawienia mandatu:D

    jak ktoś stanowi zagrożenie to włączasz dyskotekę i go zatrzymujesz.
    Jeśli chcesz go dogonić, jechać przez 100m i to jeszcze w taki sposób,
    żeby zmierzyć jego prędkość to nie ma tu ani zagrożenia, ani wyższej
    konieczności.

    > Ok, niech będzie, ze bełkocze. Nie przyjmij mandatu z powodu tego, ze
    > policjant popełnił wykroczenie, albo zgłoś takie wykroczenie policjanta
    > i zobaczymy na czym sie skończy.
    >

    > EOT

    nigdzie nie pisałem o nieprzyjmowaniu mandatu.
    mandat się należy dla dwóch osób - nagranego i nagrywającego.
    Z tym, że dla nagrywającego wyższy o ile nie sąd i odebranie prawka, bo
    z dużym prawdopodobieństwem stanowił ogromne zagrożenie - jechał o wiele
    niebezpieczniej niż nagrywany, żeby go dogonić.

  • 29. Data: 2012-07-21 17:42:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > dużym prawdopodobieństwem stanowił ogromne zagrożenie - jechał o wiele
    > niebezpieczniej niż nagrywany, żeby go dogonić.

    tak jak Ci co stoją na autostradzie i suszą ... ale jakoś nikt mandatu nie
    dostał. Mało tego - oni sami miejsca suszenia nie wybierają. Dostają
    polecenie służbowe, wiec nie jest to samowolka.
    Nadal uważasz, ze mogą dostać mandat za to?

    Śnisz.

  • 30. Data: 2012-07-21 17:52:11
    Od: Jasio <n...@o...pl>

> [...]
    > polecenie służbowe, wiec nie jest to samowolka.
    > Nadal uważasz, ze mogą dostać mandat za to?

    Czyli, że jak policjant dostanie polecenie służbowe, żeby Cię
    zastrzelić, to może to zrobić i nie będzie ponosił odpowiedzialności, w
    końcu polecenie służbowe jest ważniejsze od ustaw:D

    Dozwolona prędkość na autostradzie to 140, zazwyczaj za +10 nie
    zatrzymują, więc ktoś musi jechać 150+, jeśli tyle jedzie to pewnie
    lewym pasem. I teraz jakiś debil na poboczu chce, żeby on wyhamował ze
    150 i jeszcze przejechał przez pas, na którym tiry jadą 90.
    Taki debil to powinien z miejsca iść do pierdla na kilka lat i dostać
    dożywotni zakaz pracy w służbach mundurowych.