  • 11. Data: 2011-09-27 19:51:42
    Temat: Re: Mam włšczonš blokadę połšczeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 27.09.2011 09:10, a...@p...pl wrote:
    /.../

    > u mnie podobnie bylo, jak zglaszalem problem z Neofonem (na moim
    > sprzecie voip).

    Przecież Neofon ma swoją konfigurację...

  • 12. Data: 2011-09-27 19:56:53
    Temat: Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 27.09.2011 21:03, brum wrote:
    /.../
    > zwykla statystyka
    > znaczna wiekszosc rzeczywistych uszkodzen ma charakter liniowy
    > nawet jesli uszkodzenie jest centralowe, to wysyla sie montera
    > nawet, jesli monter nie ma zupelnie nic do roboty, to wysyla sie montera
    > albo glupota, albo tak jest taniej
    > rzadko mozna trafic na rozsadnego czlowieka, ktory nie patrzy wasko w
    > skrypt, tylko uzywa rozumu i jesli widzi, ze uszkodzenie nie jest liniowe,
    > to od razu zaczyna wlasciwe dzialania

    1. Centrala wchodzi w skład linii.
    2. Jakie działania są właściwe w w/w wypadku oprócz wysłania delikwenta
    tam gdzie jego miejsce (na drzewo)?

  • 13. Data: 2011-09-27 20:11:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    > 1. Centrala wchodzi w skład linii.

    Od kiedy?

  • 14. Data: 2011-09-27 20:18:36
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Wrz, 21:50, Smok Eustachy pisze...

    > Ju pisałem,że nie wszyscy operatorzy oferują usługę identyfikacji. Jak
    > nie udostępnia inny operator takiej funkcji to rozmowa przejdzie.

    Nie tyle "oferuje" co raczej przekazuje.

    Ircys

  • 15. Data: 2011-09-28 00:35:03
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j5t9q5$r5t$3@news.onet.pl...
    > 1. Centrala wchodzi w skład linii.

    Oo, Smoku, 16 lat w zawodzie, coś przegapiłem? :)
    Centrala, to strona stacyjna, a (w uproszczeniu) elementem łączącym jest
    przełącznica aka krosownica, aka...no, jest kilka określeń, spinająca stronę
    stacyjną (łącznica) ze stroną liniową (kable, szafki, itd). Centrala zresztą
    jest pojęciem ogólniejszym, niż "łącznica", oznaczającym urządzenia
    komutacyjne. Można natomiast określić centralę jako element sieci, a sieć to
    "trochę" coś innego, niż linia.

    --
    Proszę, podpisz petycję...
    http://www.petycje.pl/petycja/7778/

  • 16. Data: 2011-09-28 11:14:10
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 27 Sep 2011 21:51:42 +0200, Smok Eustachy
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >On 27.09.2011 09:10, a...@p...pl wrote:
    >/.../

    >Przecież Neofon ma swoją konfigurację...

    nieprecyzyjnie napisalem... Chodzilo, o to ze pani z BLine chciala mi
    przyslac montera, zeby sprawdzil mi konfiguracje w mojej bramce voip!

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2011-09-28 13:34:08
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 28.09.2011 02:35, Araneus Diadematus wrote:
    /.../
    > Oo, Smoku, 16 lat w zawodzie, coś przegapiłem? :)

    Przegapiłeś.

> [...]
    > oznaczającym urządzenia komutacyjne. Można natomiast określić centralę
    > jako element sieci, a sieć to "trochę" coś innego, niż linia.

    Jak dostajesz zlecenie uszkodzenia, to ono obejmuje zakres od centrali
    po gniazdko w ścianie u abonenta.

  • 18. Data: 2011-09-28 13:35:10
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 28.09.2011 13:14, a...@p...pl wrote:
    /.../
    > nieprecyzyjnie napisalem... Chodzilo, o to ze pani z BLine chciala mi
    > przyslac montera, zeby sprawdzil mi konfiguracje w mojej bramce voip!

    Jak się używa niszowych usług to się tak ma.

  • 19. Data: 2011-09-28 14:07:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Smok Eustachy napisał:

> [...]
    > /.../
    >
    > Przegapiłeś.

    > Jak dostajesz zlecenie uszkodzenia, to ono obejmuje zakres od centrali

    To teraz tam dają pracownikom zlecenia uszkodzenia?
    Jak jeszcze miałem telefon w tepsie, to psuło się samo.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2011-09-28 15:35:47
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 28.09.2011 16:07, Jarosław Sokołowski wrote:
    /.../
    > To teraz tam dają pracownikom zlecenia uszkodzenia?
    > Jak jeszcze miałem telefon w tepsie, to psuło się samo.

    Teraz klientela oczekuje, że będzie uprzedzana o awarii z wyprzedzeniem,
    więc sam widzisz...